Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: 156 2.5 v6 wymieniac wtryski czy nie ?

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebacfc
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    tarnów
    Auto
    156 2.5 V6 :D
    Postów
    55

    Domyślnie 156 2.5 v6 wymieniac wtryski czy nie ?

    Mam mały dylemat a mianowicie instalacja nie przełączała na LPG wiec pojechałem do "prawdopodobnie" dobrego gaziarza powiedzial ze zresetował sie caly komputer od gazu i musiał mi wgrać nowe ja jechałem on coś tam ustawiał ale dalej trapi mnie to ze gdy mocniej przycisnę a już nie mam za dużo gazu potrafi się dosyć często przełączyć na Pb gaziarz stwierdził również ze powinienem zregenerować sobie wtryski u niego bo już stukają i przydało by się. jednak wole być pewny co do takich rzeczy i pojechałem do innego speca który od czasu do czasu do V zakłada gaz sam zresztą ma mercedesa na V8 i przyjemnie mu to śmiga lecz on stwierdził ze po co się pakować w koszta skoro chodzi i nie potrzeba regenerować . Dlatego proszę aby ktoś doradził kto się na tym zna nie chce żeby coś mej belli zaszkodziło wiem jedynie ze mam instalacje na stagu-300 ale juzj akie wtryski to nie mogłem odczytać wrzucam zdjęcia jeśli to pomoże.Jeśli ktoś zna dobrego gościa z tarnowa lub okolic to prosiłbym o kontakt do niego.

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Tego co to montował to za jaja powiesić!!! Wtryski nie dość że marne niebieskie 3 ohmowe Raile to jeszcze "głową" do dołu i bez sensownie zasilane fazą lotną. Generalnie jak tak zrobili zasilanie wtryskiwaczy to i reszta instalacji spaprana.

    Jeśli chcesz tym autem pojeździć i się nim cieszyć zainwestuj w lepsze wtryskiwacze:
    - opcja ekonomiczna MagicJet pojedynczo montowane
    - opcja drożej ale i jakościowo lepiej to H2000 lub Matrix HS211.20 pojedyncze.

    Dopisz jaki masz reduktor, jak nie wiesz zrób mi fotkę, to mi wystarczy, do tego jak zasilony fazą ciekłą ze zbiornika LPG, czy rurka 6 czy 8mm, jeśli butla w kole zdejmij dekiel na środku butli żeby było widać wnętrze czyli wielozawór i zrób fotkę abym widział położenie butli/wielozaworu w stosunku do wnętrza bagażnika.


    EDIT: DOBRA REDUKTOR WIDZE ZAVOLI ZETA ZAPEWNE "S" ZA SŁABY!!!
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebacfc
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    tarnów
    Auto
    156 2.5 V6 :D
    Postów
    55

    Domyślnie

    uu to się teraz zmartwiłem i zdaje mi się ze reszta istalacji tez nie jest najlepsza zdjęcia postaram się zrobić na jutro bo narazie nie mam dostępu do aparatu, dodaje tylko to co wcześniej zrobiłem
    Ostatnio edytowane przez sebacfc ; 08-11-2010 o 23:20 Powód: bład

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Sam sterownik jest jak najbardziej OK, nie mam nic mu do zarzucenia, sam ich używam. Generalnie widzę że wielozawór jest na 99% na miedź 6mm i sama miedź tak samo na aucie 6mm, Zavoli Zeta-S mimo że producent podaje że jest do 250KM daje rade do max. 170KM w wolnossącym aucie. Wtryski to jak napisałem low budżet do tego są rażące błędy montażowe pod maską, między innymi te wtryski do góry nogami, ich zasilenie fazą lotną, montaż reduktora tak wysoko powyżej zbiorniczka wyrównawczego też powoduje problemy z obiegiem cieczy przez reduktor co daje słabe/powolne ogrzewanie i mrożenie przy dużych wydatkach gazu.

    Generalnie skaleczone przez gaziarza auto ...
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 08-11-2010 o 23:23
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Generalnie skaleczone przez gaziarza auto
    Nie Grześ, to tak zwana wersja ekonomiczna.
    Powinno się przykleić te zdjęcia z dopiskiem ,,jak s...ć LPG w V6
    PS.Nie myslałem,że reduktor da się wsadzić w to miejsce.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. Slupki srodkowe na drzwiach - wymieniac czy nie
    Utworzone przez longmanpl w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 20-03-2015, 13:13
  2. wariator- regenerowac czy wymieniac na nowy
    Utworzone przez artek2001 w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 19-04-2014, 16:45
  3. Wymieniac przepustnice czy szukac dalej????????
    Utworzone przez Tacka w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-07-2013, 11:51
  4. Co wymieniac po wystrzale poduszki?
    Utworzone przez jacco w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-01-2012, 16:27
  5. [146] Poduszki silnika wymieniac czy nie ???
    Utworzone przez Bary146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 06-05-2011, 12:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory