Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 46

Temat: problem z obrotami silnika

  1. #1
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie problem z obrotami silnika

    Witam , mam problem z obrotami silnika na jpg, często się zawiesza. Byłem u gazowników i stwierdzili że to może być przedmuch między przepustnicą a kolektorem ssącym dlatego że ciśnienie jest nie tak jak potrzeba. Spotkał się ktoś z takim problemem ? Obroty silnika skaczą i utrzymują się na 2500-3000.

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Jaka instalacja?
    Ps.Przejżyj dział LPG coś napewno ciekawego znajdziesz
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Instalacja stag 4 , podobno lovato lepsza ? Tak przy okazji zdziwiłem się bo znajomy ma lovato , jeśli dobrze piszę . I on ma co 15 tysięcy wymianę filtra , ja co 10 . Co do działu lpg przejrzałem ale właśnie nie znalazłem nic takiego. mam interfejs, i acgassynchro 6.0. Jeszcze chciałbym prosić o radę jak ustawić aby mniej spalał gazu . Narazie pali koło 15 gazu jest to alfa romeo 155 1.8 16v 140 km

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Farciaż Zobacz post
    Instalacja stag 4 ...

    STAG4 to tylko sterownik, co tam poza nim pod maską siedzi, reduktor i wtryski jakie?
    Ostatnio edytowane przez GrzesiekK. ; 17-10-2010 o 09:13
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Wtryski val... , reduktor muszę sprawdzić .

  6. #6
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    valtek jaki czerwony?

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  7. #7
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    Nie , czarne z tego co pamietam czy szare ? A co za roznica ?

  8. #8
    piotr54
    Gość

    Domyślnie

    witam ja mialem taki problem gdy byla walnieta guma miedzy kolektorem a przeplywka,sprawdz ja dobrze czy nie ma dziury na czesci gietkiej.Ja tez mam staga 4 i magc jet wtryski i chodzi lux a podcisnienie na mapsensorze jakie masz na wolnych obrotach? A te valteki to chyba nie bardzo sa do d..y.Przy kupnie instalacji w A.C rozradzili mi je.Otworz mache i podsluchaj czy gdzies podcisnienie nie ucieka,lepiej sprawdz niz robic odrazu wydatki.

  9. #9
    Farciaż
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie , dzisiaj sam z kalibrowałem gaz . Ciśnienie na gazie mam 0.63 gazownik mówił że za małe. A ta rura między kolektorem ssącym a przepływomierzem czy gdzieś guma między kolektorem a przepustnicą ?

  10. #10
    piotr54
    Gość

    Domyślnie

    u mnie cisnienie jest na poziomie 1.10 a guma pomiedzy przeplywomierzem a kolektorem[ta co ma rozna srednice p obu stronach]i jest podpiety w polowie waz od podcisnienia z glowwicy[odma tzw.]czarna,karbowana przykecona na dwoch opaskach

Podobne wątki

  1. Dziwny problem z obrotami silnika
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 08-05-2015, 12:49
  2. [155] Problem z obrotami i pracą silnika
    Utworzone przez genius288 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 23-04-2013, 20:41
  3. Problem z obrotami silnika
    Utworzone przez pawelmotylek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-12-2012, 09:58
  4. 1.8 TS Problem z obrotami silnika.
    Utworzone przez Trix w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 21:46
  5. [156] problem z obrotami silnika 2.0 T.S.
    Utworzone przez kusiek95 w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-01-2008, 09:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory