czy koniecznie musz wymienic cały komplet tz. tarcze docisk łozysko i wysprzeglik, to kupa kasy
czy koniecznie musz wymienic cały komplet tz. tarcze docisk łozysko i wysprzeglik, to kupa kasy
Musu nie ma - zwykle wystarczy sama tarcza, jeśli sprężyny docisku nie są mocno wytarte od łozyska wyciskowego.
Ale jeśli za niedługo padnie docisk lub wysprzęglik to płacisz jeszcze raz za robociznę i ewentualnie za holowanie, jeśli awaria będzie dalej od domu.
No chyba, że sam wymieniasz i lubisz ryzyko w dłuższych trasach.
A co tam się dzieje w sprawie naprawy wcześniejszych problemów - są jakieś nowe wieści z warsztatu?
Ostatnio edytowane przez SG0240 ; 29-11-2010 o 14:48
moze przesadze ale dla mnie to jakby przy wymianie oleju zostawic stary filtr. podejrzewam ze koszta spore, ale nie wiem czy warto potem placic niemalo drugi raz za ta sama robote jak cos sie wysypie innego.
dotarło, wymienie wszystko1200 zł z robotą!
http://allegro.pl/sprzeglo-alfa-147-...331284739.html tu masz taniej
Trochę drogo. kompletne nowe sprzęgło do TS można za 400-500 zł kupić. Wysprzegliki też mniej kosztują...
sprzęgło alfa 156 2.0 ts jts valeo
sprzęgło alfa 156 2.0 ts jts luk
Pozdrawiam
bikermarek
Alfa Romeo 155 1,8 Twin Spark 16V 1997: 13.05.2007 - 02.07.2011
Fiat Seicento 1,1 SPI 1999: 24.02.2012 - 09.03.2013
Alfa Romeo 155 2,0 Twin Spark 16V 1995: 31.07.2011 - ?