Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: schemat instalacji alfy po FL 2004 rok

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie schemat instalacji alfy po FL 2004 rok

    Witam.
    Jak w temacie.Oczywiście przed zadaniem tego pytania prześledziłem forum.
    Zassałem kilka wersji ePera ,DTE itd.Ale do wersji po liftowej konkretnych schematów nie ma.W mojej poprzedniej 147 założyłem sobie fabryczną navi ,
    kierownicę multimedialną itd. W tej 156 mam bardzo ubogą wersję / bez infocentera i klimatronica.../ ale ze względu na idealny stan , udokumentowany przebieg i cenę zakupiłem lalunię i chciałbym parę pierdołów dołożyć.
    Czytałem na tym forum że klimatronic to kwestia modułu / wersja europejska ok. 150 pln/ i czujnika temperatury...kierownica to taśma airbagu i sama kierownica..
    kupiłem razem za 130..ale aby wszystko miało ręce i nogi potrzebne mi schematy.W zamian mogę podesłać ePera dla alfy 147 ...gdzie jest wszystko.
    Ani elektroda ani chomik i inne tego typu portale nie były w stanie mi pomóc.
    Może któryś z kolegów ma taką możliwość.
    PS.Na infocenterze mi nie zależy bo zakupiłem kadłubka acera i zrobię na nim car pc .

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    To widzę, że trochę ominąłeś szukając na forum. Sama kierownica z taśmą nic nie da do sterownia radiem. W kwestii klimatyzacji co chcesz zmienić?

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    To widzę, że trochę ominąłeś szukając na forum. Sama kierownica z taśmą nic nie da do sterownia radiem. W kwestii klimatyzacji co chcesz zmienić?
    No to podpowiedz mi Kolego co jeszcze powinienem mieć chcąc sterować radiem
    z kierownicy...oprócz
    - kierownicy multimedialnej z przyciskami / posiadam choć nie sprawdzałem wieloklina/
    - wewnątrz tejże kierownicy jest w kształcie podkowy czujnik skrętu do którego
    podłączasz tasiemki z przycisków..posiadam jeszcze od 147
    - taśma airbagu dla wersji ze sterowaniem
    ...pozostaje mi jeszcze dorobić do wiązki trzy kabelki i zarobić kostkę przy radiu
    kostka z pinami na allegro 8pln.
    W dalszym ciągu interesują mnie schematy a nie dywagacje czy szukałem
    czegoś na forum czy nie

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    W DTE i eLearn są dokładne schematy poliftowej alfy, wszystkiego co potrzebujesz, musisz lepiej poszukać. Ja na tej podstawie przerobiłem środek przedliftowy na poliftowy.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    W DTE i eLearn są dokładne schematy poliftowej alfy, wszystkiego co potrzebujesz, musisz lepiej poszukać. Ja na tej podstawie przerobiłem środek przedliftowy na poliftowy.

    Czytałem,czytałem..podziwiam .Powiedz mi tylko czy istniały nagrzewnice jednostrefowe w wersji po FL ..ja mam klimę manualną ,
    według numerów auta / ePer /wersja V19.Jeśli wiązki kabli byłyby z wyższych wersji / a np. są wtyki na halogeny a firmowo ich nie ma / myślałem dostawić wyświetlacz infocenter i sterowanie klimatronic.Czy masz gdzieś może zdjęcia nagrzewnicy.Jeśli możesz podać ver. eLerna
    od której znajdę schematy poliftowej..?

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejm36 Zobacz post
    No to podpowiedz mi Kolego co jeszcze powinienem mieć chcąc sterować radiem
    z kierownicy...oprócz
    - kierownicy multimedialnej z przyciskami / posiadam choć nie sprawdzałem wieloklina/
    - wewnątrz tejże kierownicy jest w kształcie podkowy czujnik skrętu do którego
    podłączasz tasiemki z przycisków..posiadam jeszcze od 147
    - taśma airbagu dla wersji ze sterowaniem
    ...pozostaje mi jeszcze dorobić do wiązki trzy kabelki i zarobić kostkę przy radiu
    kostka z pinami na allegro 8pln.
    W dalszym ciągu interesują mnie schematy a nie dywagacje czy szukałem
    czegoś na forum czy nie
    W pierwszym poście napisałeś tylko o kierownicy i taśmie do niej więc nie wymagaj od nikogo, że wie co jeszcze masz do tej przeróbki... Pytałem o klimatyzację bo mam panel sterowania do dwustrefowej ale nie odpowiedziałeś więc pewnie go masz.

  7. #7
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Cytat Napisał Belfer27 Zobacz post
    W pierwszym poście napisałeś tylko o kierownicy i taśmie do niej więc nie wymagaj od nikogo, że wie co jeszcze masz do tej przeróbki... Pytałem o klimatyzację bo mam panel sterowania do dwustrefowej ale nie odpowiedziałeś więc pewnie go masz.
    ok..może żle zacząłem na tym forum ..mając doświadczenie z innych
    portali że pierwszą zasadą ustawienia ,, młodego ,, jest nauczenie go opcji szukaj .Jeśli do tego .... bez urazy skojarzyłem sobie Twój nick...
    to nabrałem kolego do Ciebie pewnego dystansu.Naprawdę wszystko czego potrzebuję to dokumentacja.A szkołę jeśli chodzi o elektronikę samochodową przeszedłem mając swego czasu Lagunę od tego czasu nic nie jest już straszne.Pozdrawiam serdecznie.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    932

    Domyślnie

    Jeżeli ktoś mógłby pomóc to chętnie się załapię na schemat autka 2004 najlepiej 2,4 JTDm

  9. #9
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Leszno
    Auto
    Gulietta 1,4 T MA 170 KM
    Postów
    1,008

    Domyślnie

    Dzisiaj przestudiowałem w pracy trochę schematy eLerna / dzięki INTEL/
    ..choć tego eLerna już miałem ale w Demon Tools nie chciał mi prawidłowo działać.Musiałem wypalić płytkę ..i z niej działa idealnie. Ale to nie temat.
    Doszedłem do wniosku że przerobienie klimy manualnej w wersji poliftowej 2004 nie ma sensu ze względu na wymianę nagrzewnicy..sztukowania wiązek oraz dodatkowych czujników.Mimo że kolega INTEL dał radę ja sobie odpuszczę.Myślę jednak że założenie budki infocenter jak i kierownicy multmedialnej / wymianę przełączników od vdo / oraz podłączenie halogenów przednich / strasznie okrojona wersja tej mojej beli / mnie chyba nie ominie.Muszę tylko odebrać auto od blacharza ..
    zobaczyć jakie sygnały mam na złączu do infocenter..czy muszę wymienić
    wyświetlacz środkowy i licznik / inne w przypadku auta z infocenter/ czy nie.Według eLerna widzę że są dwa rodzaje wiązek ..czy jest to rozgraniczone pierwszym liftem wnętrza i liftem całkowitym ?
    Ja mam auto początek 2004 więc która wiącha tam będzie to muszę dopiero zobaczyć..no i czy okablowanie pod moje wymysły już będzie czy muszę dołożyć kable do wiązki

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał andrzejm36 Zobacz post
    Dzisiaj przestudiowałem w pracy trochę schematy eLerna / dzięki INTEL/
    ..choć tego eLerna już miałem ale w Demon Tools nie chciał mi prawidłowo działać.Musiałem wypalić płytkę ..i z niej działa idealnie. Ale to nie temat.
    Doszedłem do wniosku że przerobienie klimy manualnej w wersji poliftowej 2004 nie ma sensu ze względu na wymianę nagrzewnicy..sztukowania wiązek oraz dodatkowych czujników.Mimo że kolega INTEL dał radę ja sobie odpuszczę.Myślę jednak że założenie budki infocenter jak i kierownicy multmedialnej / wymianę przełączników od vdo / oraz podłączenie halogenów przednich / strasznie okrojona wersja tej mojej beli / mnie chyba nie ominie.Muszę tylko odebrać auto od blacharza ..
    zobaczyć jakie sygnały mam na złączu do infocenter..czy muszę wymienić
    wyświetlacz środkowy i licznik / inne w przypadku auta z infocenter/ czy nie.Według eLerna widzę że są dwa rodzaje wiązek ..czy jest to rozgraniczone pierwszym liftem wnętrza i liftem całkowitym ?
    Ja mam auto początek 2004 więc która wiącha tam będzie to muszę dopiero zobaczyć..no i czy okablowanie pod moje wymysły już będzie czy muszę dołożyć kable do wiązki
    Wiązek nie będzie do Infocenter. Te wiązki są pewnie inne dla wersji z wyższą i niższą budką IC. Tempomat masz?
    Ostatnio edytowane przez Belfer ; 07-12-2010 o 21:57

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-03-2014, 08:18
  2. [159] schemat instalacji elektrycznej
    Utworzone przez stanleyma w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-04-2013, 12:02
  3. Schemat instalacji 156 1.6L 16V TS
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-06-2011, 18:45
  4. [75] Schemat instalacji
    Utworzone przez dav13 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 24-06-2008, 22:21
  5. Schemat instalacji elektrycznej 156 ....
    Utworzone przez Efkwadrat w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 27-09-2007, 10:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory