Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: oblem z Turbo, 1.9 jtd 2000

  1. #1
    piotrekpelec
    Gość

    Domyślnie oblem z Turbo, 1.9 jtd 2000

    Witam koledzy. mam problem z moją ALFUNIĄ. bowiem, jak silnik jest zimy auto odpali bez problemu ale nie chce ruszyć ani do przodu, ani do tyłu. po krótkim czasie autko ruszy ale tylko na jedynce bądź dwójce i kopci z rury jak z elektrowni atomowej. Po rozgrzaniu (około 10-20 minut) autko chodzi bez problemu. Znajomy mechanik zauwazył ze to coś na zdjęciu nie włącza się jak jest zimny silnik, po rozgrzaniu zaczyna brzęczeć, dodam iż autko jest po wymianie wszystkich oleji i filtrów. Prosze o pomoc. na forum, badź gg 3897750, albo maila pelec@neostrada.pl

    zdjecie jest na http://chomikuj.pl/piotrek0073 w zakładce galeria. prosze o pomoc. bede bardzo wdzięczny.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    nie widziałem foto (trzeba było dodać tutaj w załączniku ) ,
    ale skoro to 2000r jdt 1910 to jest to euro 2 , a więc brzęczenie ma się wydobywać z elektrozaworu (jest na podszybiu) sterującego EGRem , wiec możliwe że masz egr otwarty i silnik dusi się powracającymi spalinami i dlatego kopci i kompletnie nie ma mocy , po rozgrzaniu elektrozawór ożywa i reguluje dopływ spalin ;

    szybka próba - zaślep blachą zawór egr
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  3. #3
    piotrekpelec
    Gość

    Domyślnie

    prosze o podane maila to wysle fotki, z gory dziekuje, dobrze mowisz, to jest takie male czarne cos co bierze powietrze z pomy waku i takiego zaworu z membrana, dodam iz jestem w autach poprostu laikiem.

  4. #4
    piotrekpelec
    Gość

    Domyślnie

    dodaje fotki. pozdrawiam
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P1010972.JPG
Wyświetleń:	325
Rozmiar:	82.3 KB
ID:	15416  

  5. #5
    piotrekpelec
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sedici Zobacz post
    nie widziałem foto (trzeba było dodać tutaj w załączniku ) ,
    ale skoro to 2000r jdt 1910 to jest to euro 2 , a więc brzęczenie ma się wydobywać z elektrozaworu (jest na podszybiu) sterującego EGRem , wiec możliwe że masz egr otwarty i silnik dusi się powracającymi spalinami i dlatego kopci i kompletnie nie ma mocy , po rozgrzaniu elektrozawór ożywa i reguluje dopływ spalin ;

    szybka próba - zaślep blachą zawór egr
    proszę o informację co dokładnie mam zaślepic, i czy nie wiąże się to z jakimiś negatywnymi konsekwencjami. najlepiej jakies zdjecia, Prosze o pomoc. pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez piotrekpelec ; 19-12-2010 o 00:33 Powód: skleroza

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar gramster
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    kętrzyn
    Auto
    alfa 156 2.0 T.spark 97r
    Postów
    98

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotrekpelec Zobacz post
    proszę o informację co dokładnie mam zaślepic, i czy nie wiąże się to z jakimiś negatywnymi konsekwencjami. najlepiej jakies zdjecia, Prosze o pomoc. pozdrawiam
    w miejscu zaznaczonym na foto , nic się nie stanie , silnik po prostu nie będzie zaciągał syfu , Egr to wymysł ekologiczny i tylko dlatego tam jest
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Dokładnie jak sedici pisze-probelm na 99% leży w EGR.JEst pewnie otwarty,lub nie domknięty i "para" idzie w luft.W twoim przypadku zaślepiaj go na stałe i po sprawie.Nie będzie szmiał żadnych błędów,powiem więcej auto będzie lepiej ciągneło z dołu.Jedyny minusik to troszke wolniejsze nagrzewanie się jednostki.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 23-09-2012, 15:32
  2. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  3. Gaz w AR 146 1.4 TS 2000 r.
    Utworzone przez sf1981 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 22-05-2009, 23:53
  4. [146] 1.4 TS 2000
    Utworzone przez bartas w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 30-01-2008, 17:09

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory