Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: [156 1.9jtd 98r]marchewka, gaśnie po jakimś czasie i nie odpala, na zimnym odpaliło

Użytkownik Rowerzysta
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 105KM 1998r

Domyślnie [156 1.9jtd 98r]marchewka, gaśnie po jakimś czasie i nie odpala, na zimnym odpaliło

Mam problem. Otóż, po podróży 250km, w pewnym momencie zapaliła mi się kontrolka wtrysku, auto straciło moc i zgasło. Nie chciało odpalić. kręciło jak szalone ale nie odpalało. Wycieków brak po zajrzeniu pod maskę. Kiedy kolega przyjechał po mnie, po godzinie stania w samym centrum stolicy spróbowałem odpalić i odpaliła jak gdyby nigdy nic. Kontrolka już się nie świeciła i przejechałem bez problemowo 8km pod jego dom. Mam małego stracha, bo jutro powinienem wybrać się do Gdańska, bo tam studiuję a boję się żeby mi się to nie zdarzyło ponownie więc w poniedziałek poszukam jakiegoś mechanika z kompem.

Mam nadzieję, czy ktoś mógłby mi powiedzieć na co w szczególności zwrócić uwagę jak będą grzebać przy aucie i co mogło być tego przyczyną. Auto miało 3/4 baku paliwa, problemów wcześniej brak, tak więc proszę o pomoc

Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.

Domyślnie

Najprawdopodobniej pada czujnik wału korbowego- masz typowe objawy.
    Koszt ok. 120 zł + robota.

Użytkownik Rowerzysta
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto

Domyślnie

a powiedz czy przyczyną może być zapchany/stary filtr paliwa ? Bo i z taką opinią też się spotkałem.

Noi dzięki za wskazówki, pójdzie do sprawdzenia jako pierwsza rzecz

Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.

Domyślnie

Cytat Napisał quartzXXI Zobacz post
    a powiedz czy przyczyną może być zapchany/stary filtr paliwa ? Bo i z taką opinią też się spotkałem.

Noi dzięki za wskazówki, pójdzie do sprawdzenia jako pierwsza rzecz
    Stawianie diagnozy na odległość to zawsze loteria i opinii może być wiele.