Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: PRZKLADKA SILNIKA W AR 145 Z 1,4 NA 1,6 BX

  1. #1
    dragol1
    Gość

    Domyślnie PRZKLADKA SILNIKA W AR 145 Z 1,4 NA 1,6 BX

    Witam alfistów
    Mam problemik a mianowicie kupilem AR 145 1,4 bx z lipnym silnikiem tz tloków prawie nie ma wiec dopadlem drugi silnik przytarty na wale ale 1,6 bx niczym sie nie różni prucz średnicy tloka i osprzętu elektroniki poskladalem odpalil od razu ale nie ma wolnych obrotów tz są ale w granicach 1200-1700 obr/nim i falują świece są przylane gdy sie wykręci po chwili pracy silnika i grzeje sie mocno katalizator a po rozgrzaniu lekko dymi z rury na bialo ale to nie problem niech sobie dymi

    czy ktoś kombinowal szczepić te silniki

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Nie bardzo rozumiem stwierdzenie "tłoków prawie nie było" Wiedziałeś, ze kupujesz samochód z uszkodzonym silnikiem tzn. czy poprzedni właściciel uprzedził Cię o tym? Ile auto miało przejechane? Ile Cię kosztował ten nowy nabytek?
    Jeśli chodzi o falowanie na niskich obrotach to standardowo - sprawdź przepustnicę i silnik krokowy. POZDRAWIAM
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

  3. #3
    dragol1
    Gość

    Domyślnie

    tloki byly popękane pierścienie pozacierane a przebieg niby 180000km a co do ceny to kobitka chciala sie pozbyc i wziolem za 2000pln

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar as
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER
    Postów
    1,112

    Domyślnie

    Przyznam, że dobrą cenę udalo Ci się wynegocjować. Mam nadzieję, że na silniku się skończy. A jak blacha? Dobrze to określileś "przebieg niby..." - coś mi się zdaje, że albo było sporo więcej, albo ktoś bardzo zaniedbał silnik - mam na myśli wymianę oleju itp. Moja ma przejechane 232.000 km i jeszcze jakoś jeździ choć zauważyłem ostatnio niewielki przeciek w okolicach skrzyni biegów. Mam nadzieje, że jeszcze trochę pojeżdźę ta swoją BESTIĄ Życzę powodzenia w naprawie i szerokiej drogi. POZDRAWIAM
    Errare humanum est - Mylić się jest rzeczą ludzką.

  5. #5
    dragol1
    Gość

    Domyślnie

    poskladalem z 2 silnikow 1 no i z 1,4 zrobilem 1,6 a wygląda to tak: zostala elektronika, wal korbowy, walki rozrządu pompa oleju z silnika 1,4 a tloki, korpus silnika i glowice z 1,6 silnik początkowo wariowal ale zresetowlem komputer i zaczelo wszystko sie kręcić jak należy wolne obroty nie falują ,przyśpieszenie ok bryczka chodzi jak ta lala

Podobne wątki

  1. [159] Komora silnika - skrzypienie przy uruchamianiu silnika, przyspieszaniu i na dziurach
    Utworzone przez Gary w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 11-01-2017, 14:13
  2. Pompowy PODGRZEWACZ SILNIKA grzałka silnika
    Utworzone przez sixtus w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-08-2014, 14:55
  3. Brak mocy silnika zapalona lampka silnika
    Utworzone przez christofe w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-03-2014, 13:59
  4. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 04-08-2013, 17:47
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 02-09-2012, 21:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory