Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Zmiana radia i problem ...

  1. #1
    Efkwadrat
    Gość

    Domyślnie Zmiana radia i problem ...

    Postanowiłem wywalić fabryczne radio z Alfy156 po lifcie ...
    Wsadziłem swojego Pionka , z przejściówka istalacjii blaupunkt-pioneer...
    Radio działa , ale po wyjęciu kluczyka resetuje się ...
    Dodam ze radio wymontowałem z ze swojej starszej Alfy , gdzie działało bez kluczyka ...
    Ciagnac alternatywne zasilanie ?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Rozumiem, że założyłeś przejściówke na standardową kostke iso.
    Jeżeli tak zobacz czy tam gdzie masz mieć stałe + 12V czy jest ono tam na 100%.
    Z tyłu radia jest jakiś bezpiecznik? On jest odpowiedzialny za podtrzymywanie jego pamięci. Zobacz czy się nie przepalił.

  3. #3
    tomek_murawski
    Gość

    Domyślnie

    W pionku, zresztą chyba w każdym radiu z kostki wychodzą dwa kable z "plusem", czerwony zasilanie prądem i żółty podtrzymanie pamięci, sprawdź czy oba są podpięte pod plus.

  4. #4
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Czyli wyłączasz auto, idziesz do domu, wracasz, odpalasz wyścigówę i znowu musisz programować stacje itd?
    Prawdopodobnie brakuje "permanent +".
    Było: 166 2.4JTD x5, 166 2.0TS x3, 166 3.0 V6 x2, 166 3.0 V6 Sportronic x2, 166 2.5 V6, 156 2.4JTD x3, 156 2.4JTD SW, 156 2.5 V6 x2, 156 1.9JTD, Kappa Coupe 2.0T

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Zamień czerwony z żółtym miejscami. Jeśli przejściówka jest OK to powinno pomóc.
    iCAtronic - Elektronika samochodowa.
    Odczytywanie Mastercode z Navi Connect+, bezpieczna aktualizacja oprogramowania oraz naprawa nawigacji po nieudanej aktualizacji.
    http://www.icatronic.pl

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Jeden plus to stały plus odpowiadający właśnie za podtrzymanie, drugi plus jest po stacyjce odpowiadający za to że jak wyłączysz zapłon to radio gaśnie.

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Cytat Napisał szerszeń Zobacz post
    Czyli wyłączasz auto, idziesz do domu, wracasz, odpalasz wyścigówę i znowu musisz programować stacje itd?
    Prawdopodobnie brakuje "permanent +".
    Jeśli by brakowało permanent+ to radio nie włączyło by się w ogóle. Efekt jaki opisuje kolega powodowany jest przez zanik niewłaściwego plusa lub zanik obu plusów po wyłączeniu kluczyka.
    iCAtronic - Elektronika samochodowa.
    Odczytywanie Mastercode z Navi Connect+, bezpieczna aktualizacja oprogramowania oraz naprawa nawigacji po nieudanej aktualizacji.
    http://www.icatronic.pl

  8. #8
    Efkwadrat
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Jeśli by brakowało permanent+ to radio nie włączyło by się w ogóle. Efekt jaki opisuje kolega powodowany jest przez zanik niewłaściwego plusa lub zanik obu plusów po wyłączeniu kluczyka.
    Zamienialem zolty(batt) z czerwonym ... to samo , jutro sprawdze jeszcze bezpiecznik w radiu , a i czikite wezme z pracy ... , gdzes byc musi to napiecie , w fal6 dzialalo ...
    Ostatnio edytowane przez Efkwadrat ; 06-02-2011 o 17:25

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iNTELL
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    159 SW 1,9JTDm, 156 SW 1,9JTD, Spider 3.0 V6, Audi A8 3,7 V8
    Postów
    341

    Domyślnie

    Czyli znika Ci napiecie z żółtego i czerwonego na raz. Musisz gdzieś znaleźć stałe napięcie 12V nie zanikające po wyjęciu kluczyka i podać na żółty przewód.
    iCAtronic - Elektronika samochodowa.
    Odczytywanie Mastercode z Navi Connect+, bezpieczna aktualizacja oprogramowania oraz naprawa nawigacji po nieudanej aktualizacji.
    http://www.icatronic.pl

  10. #10
    Efkwadrat
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał iNTELL Zobacz post
    Czyli znika Ci napiecie z żółtego i czerwonego na raz. Musisz gdzieś znaleźć stałe napięcie 12V nie zanikające po wyjęciu kluczyka i podać na żółty przewód.
    oko , czyli na batt...

Podobne wątki

  1. [159] Zmiana radia z CD na CD/MP3
    Utworzone przez Dodo159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 13-08-2015, 13:44
  2. Zmiana radia
    Utworzone przez Patryk LBN w dziale 147
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 20-07-2015, 07:55
  3. zmiana radia 159
    Utworzone przez pawelcosh w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-04-2015, 17:44
  4. zmiana radia problem
    Utworzone przez klimek w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-06-2014, 00:47
  5. Zmiana radia w GT
    Utworzone przez dimasinho w dziale Car Audio
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-07-2012, 19:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory