Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: [156] V6 Q-System

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar Pfourul
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Katowice, śląskie, Poland
    Auto
    156 2.5 V6 R(etarded)-System
    Postów
    1,579

    Domyślnie [156]Re-map V6 Q-System

    Witam

    Mniej więcej jestem zdecydowany ponieść moc w mojej V6 za pomocą wymiany "baranów" z jakiej 3 litrowej V, plus może zamówię (jak kasa pozwoli) carbonowy dolot z Asso, który wg zapewnień Autodelty podnosi moc o 5-7KM. Oraz co najważniejsze to nowa mapa wtrysków na paliwo PB98. To wszystko powinno wg teorii podnieść moc o 10-15%

    Ale przed zakupami wole się jeszcze upewnić w sprawie baranów Wystarczy wymienić same chromowane rurki czy należy kupić dodatkowo cały kolektor ssący (ten z napisem V6 24V)? A może coś jeszcze?

    PS.
    Może posiada ktoś jakieś informacje ile w stanie jest wytrzymać skrzynia biegów przy takim ustawieniu? Ponieważ znalazłem w internecie post sprzed 7 lat w którym jeden alfista opisał swój remap i był zachwycony "nowym" silnikiem ale nic nie wspomniał czy miało to jakieś konsekwencje dla skrzyni.
    Ostatnio edytowane przez Pfourul ; 18-02-2011 o 21:06

    << Like it!

    >2000
    o.O

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    O skrzynię się nie martw, to nie turbo że dostanie +50% momentu.

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    O skrzynię się nie martw, to nie turbo że dostanie +50% momentu.

    Powiedział co wiedział ;] 2.5 ma ok 226Nm momentu, moje 3.0 ma 288Nm i już jest w stanie skrzynię od 2.5 zamęczyć ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar Pfourul
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Katowice, śląskie, Poland
    Auto
    156 2.5 V6 R(etarded)-System
    Postów
    1,579

    Domyślnie

    Tylko ze ja mam automat ;0

    << Like it!

    >2000
    o.O

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pfourul Zobacz post
    Tylko ze ja mam automat ;0

    Wskocz na stronę AISINA i zobacz jaki max moment moze tak skrzynia przenosi, ale nie masz się co ba, zapachu trochę ma na pewno.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Powiedział co wiedział ;] 2.5 ma ok 226Nm momentu, moje 3.0 ma 288Nm i już jest w stanie skrzynię od 2.5 zamęczyć ;]
    W takim razie śmieszne są te skrzynie, np. w Focusie seria z 2.0 N/A wytrzymuje bez problemów granice 400Nm.

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał grzybek_bgi Zobacz post
    W takim razie śmieszne są te skrzynie, np. w Focusie seria z 2.0 N/A wytrzymuje bez problemów granice 400Nm.
    Niestety włoskie skrzynie mają zawsze problem z satelitami i przekładnią główną. Np. seryjna GTA zabija notorycznie główną przekładnię jeśli ją użytkowa zgodnie z przeznaczeniem ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    No to zmienia postać rzeczy Nie wiedziałem że w tym kierunku Włosi dali ciała

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Pfourul
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Katowice, śląskie, Poland
    Auto
    156 2.5 V6 R(etarded)-System
    Postów
    1,579

    Domyślnie

    To może ja sobie jednak podaruje na razie zwiększanie mocy ;0, bo w sumie i tak przez większość czasu jeżdżę do 3tys obrotów

    << Like it!

    >2000
    o.O

  10. #10
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Küsnacht ZH/Warszawa/Puławy
    Auto
    AR 156 3.0 V6 '02
    Postów
    192

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Niestety włoskie skrzynie mają zawsze problem z satelitami i przekładnią główną. Np. seryjna GTA zabija notorycznie główną przekładnię jeśli ją użytkowa zgodnie z przeznaczeniem ;]
    O tym, że dyferencjał to wyjątkowo mało trwała część to wiadomo od dawna (Q2 leczy ten problem), ale żeby przekładnia główna leciała? Koło koronowe czy wałek pośredni? W dieslach daje radę.

    --
    Pozdrawiam,
    Adam Turowski
    Pozdrawiam,
    Adam

Podobne wątki

  1. System VDC
    Utworzone przez yankes13 w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 20-05-2021, 20:31
  2. 156 q-system
    Utworzone przez Crt w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-02-2015, 15:25
  3. System Q2
    Utworzone przez fivety w dziale GT
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 02-09-2014, 09:51
  4. [MiTo] system ASR
    Utworzone przez adekt w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 02-04-2013, 17:22
  5. vdc system +abs
    Utworzone przez jarek156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 05-11-2010, 20:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory