Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Remont

przezsjak
    Gość

Domyślnie Remont

Witam mam taka sprawe, pewnie bylo to nie raz poruszane ale mimo tego napisze nowy temat. Kupilem niedawno tzn w grudniu zeszlego roku ar 145 1.6 boxer z 95r. jak zapewnial mnie sprzedajacy wszystko bylo wymieniane na czas i w 100% sprawne. Pojezdzilem nia troche i byc moze jestem troche przewrazliwiony ale chcialbym zrobic kapitalny przeglad i wymiane czesci ktore moim zdaniem sa juz troche zuzyte. Na poczatek wymiana plynow, paski (bo zauwazylem ze sa troche popekane), gdy wciskam sprzeglo do konca to slychac dziwne stukniecie i bardzo wczenie bierze, skrzynia biegow (troche twardo wchodza biegi),elektryka mi troche szaleje (swieci kontrolka poduszki powietrznej i kontrolka otwartego bagaznika choc ten jest zamkniety). Jestem totalnym laikiem jesli chodzi o samochody ale bardzo napalilem sie na ten samochod i przez dluzszy czas nie zamierzam zmieniac go na nic innego. Szukam kogos z wojewodztwa Warminsko-Mazurskiego kto zna sie dobrze na tych samochodach i silnkach, kto moglby mi doradzic co jest nie tak.

mencnar
    Gość

Domyślnie

"kontrolka otwartego bagażnika" - sprawdz bezpieczniki....

ViP Romeo
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 75 2.0 TS 148KM, 1988r, Talbot Matra Rancho, 125p '71, 126p '85 Łada 2103

Domyślnie

jak juz kogos znajdziesz odezwij sie na priv zaltwimy tanio graty.

teraz tak rozrzad do wymiany od razu spekane paski to katastrofa razem z plynami to podstawa. jak zmienisz plyny to dopiero oceniajsprzeglo moze plyn do dupy lub wysprzeglnik (pomoze zestaw naprawczy).
    ProMoto-Expert Sklep z częściami do aut 502709007 zapraszam

http://www.forum.alfaholicy.org/pozo...naukowego.html

Sprzedam AR 33, 1.7 92 MKIII kontakt priv

Użytkownik Pirat drogowy
    Mieszka w
    Niemcy
    Auto
    AR 145 1,7 boxer 16V -> ;)

Domyślnie