Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Osłona paska wielorowkowego?

  1. #1
    marcinc
    Gość

    Domyślnie Osłona paska wielorowkowego?

    Koledzy (i koleżanki ;-))

    Czy w AR 156 1,9JTD 99' występowało coś takiego jak osłona paska wielorowkowego? Czy może jedyną osłoną tego elementu przed syfem z dróg jest osłona pod silnikiem?

    W ePER nic takiego znaleźć nie mogą, na forum też szukałem bez skutku.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    niestety osłone masz tylko na rozrząd, wielorowkowy jest na wierzchu, osłaniają go tylko nadkola i osłona pod silnkiem (niestety).

    No chyba, że się myle ;P
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150@190 KM
    Alfa Romeo MiTo 1.4 T.B. 155KM
    Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde TCT '16

    Alfa 156 2.4 JTD CF2 136@175 KM 370 NM Sportpack

    "Moja jest tylko racja i to święta racja. Bo nawet jak jest twoja, to moja jest mojsza niż twojsza. Że właśnie moja racja jest racja najmojsza!"

  3. #3
    marcinc
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie po przeszukaniu Allegro, forum, ePER'a nie znalazłem takiej osłony. Za to w warsztacie po raz 2gi przekonują mnie do założenia osłony na wielorowkowy

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    a w jakimś aucie występuje w ogóle coś takiego jak osłona paska wielorowkowego? Nie mówię o osłonie przed wsadzeniem tam palców, chyba że o taką chodziło mechanikowi

  5. #5
    marcinc
    Gość

    Domyślnie

    Sytuacja wyglądała tak, że podjechałem do mechanika na wymianę paska i rolek. Wtedy dostałem info, że długo tak nie pojeżdżę z nowym bo nie mam osłony na pasek

    Po 3 tygodniach od wymiany pasek piszczy (przestaje wydawać dźwięki po 1-2 km). Więc jadę raz jeszcze do niego, niech zerknie o co chodzi. Ściągnął pasek, stwierdził że jakiś syf się do niego dostał i to dlatego, że nie mam tej "istniejącej-nieistniejącej" osłony. Nawet cenę dostałem za tą osłonę jakbym chciał zamontować... I nie chodziło im o osłonę pod silnik.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sebacfc
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    tarnów
    Auto
    156 2.5 V6 :D
    Postów
    55

    Domyślnie

    za przeproszeniem g***o prawda tez mi piszczal to przed zrzuceniem paska myślałem ze to pompa wody ale nie, to pasek kupiłem jakiś pierwszy lepszy po 2 tyg piszczy no i znajomy z ASO mówi ze w moim nigdy osłony nie widział ale skoro zaczął piszczeć po 500 km to może po dzwonie silnik ? ja pewny ze nie :] dostałem cynk "weź conitecha on z drugiej strony jest taki chropowaty " i fakt kilometry lecą a tu żadnych pisków tylko może takie wrażenie mam bo przedtem piszczało ale teraz jak dam po obrotach to taki malutki szum słychać ??

Podobne wątki

  1. Napinacz paska wielorowkowego V6
    Utworzone przez ozman w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-01-2015, 22:07
  2. [164] wymina paska wielorowkowego w ts
    Utworzone przez Dyny164 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 14:37
  3. Wymiana paska wielorowkowego JTD
    Utworzone przez piter1984 w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 15-07-2011, 23:58
  4. [164] Napinacz paska wielorowkowego
    Utworzone przez NOE w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 12-01-2008, 23:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory