Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: [156] Chłodnica oraz termostat

  1. #1
    ViP Rowerzysta Avatar piotr_alex
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Ciechanów/NDM
    Auto
    Crosswagon 2005r & 159 1.9JTD 16V 2008r
    Postów
    385

    Domyślnie [156] Chłodnica oraz termostat

    Witam!
    Dziś byłem na wymianie rozrządu w ASO i mechanik zauważył w 2 miejscach pęknięcia chłodnicy a pod nimi mokro, stwierdził że do wymiany jest chłodnica, spuścił trochę "płynu" który widać na fotce niżej, powiedział że ktoś nie miał litości i wlał wodę z uszczelniaczem w proszku, pytał o ogrzewanie które działa dobrze co go zdziwiło, próbował odpowietrzać układ ale nie udało się, silnik pochodził z 15 min gazowany a wskazówka od temp. nie drgnęła więcej niż za środkową kreskę czyli ok 70C. Nie zauważyłem żeby zbytnio ubywało tego pseudo płynu. Czy w takim razie mam wymieniać termostat o którym widziałem głośno na forum oraz chłodnicę? jak jest z płukaniem układu na czym to polega? [center:8540fa43c9][/center:8540fa43c9][/center]

  2. #2
    piotrek164
    Gość

    Domyślnie

    [156] Witaj

    wymieniaj i to szybko znaczy się chłodnice ja miałem podobnie ale umnie grzał się ale tylko na wysokich obrotach różni "mechanicy" z tego forum też opowiadali niestwożone żeczy łącznie z uszczelką pod głowicą ja zaczałem niestety od tzw dupy strony i chłodnice (przyczyne mego upodlenia obiekt mojej zemsty) wymieniłem na końcu a co do płynu to w chłodnicy jest go niewiele najwięcej w bloku proponuje następujące kroki :
    1 chłodnice wymienić
    2 kupić 4 l koncentratu płynu chłodzącego
    3 wypłukać czystą wodą!!!!!!! układ w jeden końiec szlauch a drugi koniec w kierunku chin>>>>>>>
    4 zmątowac do kupy zalać koncentrat sprawdzić na aerometrze krzepliwość !!!!!!! jak za niska niestety upuścić ciecz z chłodnicy w to miejsce dolac koncentratu i jak wyżej do punktu krzepnięcia żądanego np -25c

  3. #3
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,516

    Domyślnie

    ta krytykujesz ,,mechaników,, z forum a sam radzisz koledze aby zrobił plyn na - 25 st rada wręć rewelacyjna :shock: a tak przy okazji nie czepiam sie jakiś blachych blędów ale te które ty robisz są bykami jakich mało / ortografia/
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [159] Jaki termostat 1.9 16V oraz jaki plyn
    Utworzone przez bartek1204 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 30-12-2014, 09:50
  2. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 25-07-2014, 12:05
  3. Wąż (rura) chłodnica-termostat
    Utworzone przez Kondi w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 00:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory