Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Kłopot z silnikiem.

  1. #1
    Demon 156
    Gość

    Unhappy Kłopot z silnikiem.

    Pomocy.
    Moja czarna suczka jeździła bez najmniejszych zarzutów do wczoraj. Odpaliłem silnik, kręciła na wolnych obrotach ok. 500 obr./min. Ruszyła, ale obroty nie wchodziły na więcej niż 3000 podczas jazdy. Zapaliła się kontrolka silnika. Od jakiegoś czasu miałem problemy z uruchomieniem co było spowodowane źle dokręconą klemą. Dzisiaj, odpalała lecz natychmiast gasła. WTF? Co to może być? Pomóżcie proszę, jakieś sugestie... PZDR.

  2. #2
    Użytkownik Ogier Avatar m4rk
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    166 2.4 JTD 2003r.
    Postów
    188

    Domyślnie

    Benzyna czy gaz? Jeżeli gaz, to powiedz nam jaka to instalacja, miałem coś podobnego w zagazowanym innym aucie

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Powodów może być wiele, więc nie ma sensu strzelać w ciemno - podepnij samochód pod kompa i wszystko będzie jasne.

  4. #4
    Demon 156
    Gość

    Domyślnie

    Ale baran ze mnie . Benzyna. Stoi w garażu podziemnym, więc podpięcie problematyczne.

  5. #5
    Użytkownik Ogier Avatar m4rk
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    166 2.4 JTD 2003r.
    Postów
    188

    Domyślnie

    Nie chcę Ci nic sugerować, żeby nie wprowadzać Cię w błąd i nie wciągać w koszty. Także potraktuj moją odpowiedź luźno i sam oceń czy masz podobne objawy. W moim koreańczyku miałem coś takiego - na wolnym biegu bez dodawania gazu obroty falowały znacznie poniżej normy, po wciśnięciu gazu "do dechy" auto dochodziło do 3000rpm i zaczynało się dusić, nie miało mocy aby wejść wyżej. Jednak dodając gazu powoli w miarę wzrostu obrotów nie było tego problemu - mówię o wolnym biegu, nie w czasie jazdy. Problem leżał w kablach i świecach - po prostu przy mocnym wciśnięciu gazu gwałtownie iskry skakały po kablach - łatwo sprawdzić w ciemnym garażu. Wymienione świece, przewody, przy okazji filtry paliwa i powietrza i hulało aż miło.

  6. #6
    kos4
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Demon 156
    Stoi w garażu podziemnym, więc podpięcie problematyczne.
    Nikt nie każę ci podpinać pod kompa stacjonarnego,tylko zabierz laptopa albo poszukaj kogoś kto by miał,Jak byś uzupełnił opis to pewnie ktoś by sie znalazł,nawet ja
    Ostatnio edytowane przez kos4 ; 30-03-2011 o 17:56

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Mam takie same objawy jak kolega Demon 156.
    Nie mam LPG.

    Cytat Napisał m4rk Zobacz post
    Wymienione świece, przewody, przy okazji filtry paliwa i powietrza i hulało aż miło.
    To wszystko mam nowe,oryginalne i problem nie zniknął.

Podobne wątki

  1. [155] Kłopot z ruszaniem 1.6 16V
    Utworzone przez stannley100 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 03-06-2013, 15:40
  2. [155] Marchewkowy kłopot
    Utworzone przez Vinc w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 12-12-2011, 12:20
  3. [146] kłopot z kierunkowskazem
    Utworzone przez Hands w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-06-2010, 17:38
  4. Kłopot po zatankowaniu 75 2.4 TD
    Utworzone przez Gregu155 w dziale Transaxle
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 01-03-2010, 20:01
  5. Kłopot z nawiewem
    Utworzone przez Roswell w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-07-2009, 20:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory