Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Wymiana nagrzewnicy, sciagniecie filcowej derki i listwy bezpieczników

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie Wymiana nagrzewnicy, sciagniecie filcowej derki i listwy bezpieczników

    witam, mam problem ze sciagnieciem filcowej derki (sciany grodziowej). odkrecilem wszystkie sruby ktore widzialem i scianka sie rusza, ale nie chce wyjsc.
    nie mam pomyslu jak listwe bezpiecznikow wymontowac, postepowalem wedlug info 2 kolegow z forum majkel i fatasso, ale nie idzie to zbyt pieknie.... moze ktos pomoc ?
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 03-04-2011 o 11:08

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ScorpioPL
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Mini Cooper S Kuga 2.5T
    Postów
    149

    Domyślnie

    Oprócz śrób są tam kołki, latarka i świeć po całym obwodzie aż znajdziesz 2 lub 4 juz nie pamietam.
    było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
    jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie

  3. #3
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie

    a powinno to wyjsc w miare lekko czy trzeba uzyc sily ? a jak sprawa ma sie listwy bezpiecznikow ? zostawic w spokokju czy rozmontowac ? na dzis koniec walki ... dostalem ponad 38stopni temp :/

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar ScorpioPL
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    Mini Cooper S Kuga 2.5T
    Postów
    149

    Domyślnie

    U mnie po lifcie nie ma tam listwy , a ta scianka wyszla z lekkim oporem.
    było Giulietta 1.8 '83 LPG, 164 2.0TS '94 LPG, 166 FL V6 2.5 24v LPG , 159 2.0JTDm 170km
    jest Mini Cooper S 170 KM, Kuga 2.5T 250KM bo benzyna musi mieć doładowanie

  5. #5
    hobbit_666`
    Gość

    Domyślnie

    Sluchaj kolego wlasnie jestem na etepie czekania na nowa nagrzewnice stara wyjalem dwa dni temu. Po odkreceniu przewodow zasilajacych od tej listwy poodczepianiu wszystkich werzykow oraz po odkreceniu listwy bezpiecznikow (mozesz ja zostawic nie przeszkadza jakos bardzo pozniej) masz jeszcze dwie srobki od takieej plastikowej oslonki na przewody gumowe od nagrzewnicy i elektryczne. jak to odkrecisz to masz 4 koleczki takie jak do tapicerki po 2 z kazdej strony jak juz to zrobisz to ta sciane grodziowa wyciagaj od strony pasazera ciagnac w gore przyjdzie taki moment, ze nie bedzie chciala skubana wyjsc. wowczas uzyj troszke sily spowodowane to jest tym, ze na te przewody co wczesniej odkreciles ta zaslepke jest takie dziwne wyciecie zrobione w ksztalcie u i w tym wycieciu cie troszke przewody trzymac beda, ale jak ja mocniej pociagniesz to skubana ladnie wyjdzie.
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 03-04-2011 o 11:09

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie

    hobbit jestes w stanie zrobic zdjecie i zaznaczyc o ktorych miejscach mowisz ? bo dla mnie to jest tragedia ;p odlaczylem co tylko sie dalo i pipa...

  7. #7
    hobbit_666`
    Gość

    Domyślnie

    w tej chwili zdjecie moge zrobic ale rozebranej juz tej maty. Skocze tylko na warsztat i wstawie foto. Generalnie jak wszystko odczepiles to ciagnij ja od srony pasazera w gore - musi wyjsc nie ma sily :-)

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Przemyśl- okolice
    Auto
    166 2,4JTD 150KM, 159 2,0JTDM 170KM, Giulietta 2.0 140KM
    Postów
    442

    Domyślnie

    Ja jak zmieniałem nagrzewnicę to nie wyciągałem tej maty tylko jak najbliżej silnika ją dałem i bez problemu dało się nagrzewnicę wymienić, no ale niestety roboty było na jakieś 8 godzin.

  9. #9
    hobbit_666`
    Gość

    Domyślnie

    To troche ci zeszlo kolego, mi sie udalo w niespelna 3 godziny rozebrac wszystko zobaczymy ile zajmie skladanie :-)

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Szamotuły
    Auto
    166 2.4 jtd 2002
    Postów
    231

    Domyślnie

    hobbit, moze byc zdjecie samej maty, nie ma problemu, moze i szlo by wyciagnac nagrzewnice bez wyciagania maty jednak ja nie chce rozpinac przewodow od klimy... no i ta pieprz***** listwa z przekaznikami i bezpiecznikami na srodku... hmmm na to tez nie mam pomyslu jak ja rozbebeszyc (ucinaczki ? )

Podobne wątki

  1. Wymiana Nagrzewnicy
    Utworzone przez Misiek8161 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 16-11-2015, 21:32
  2. [156] 2.0TS 98r wymiana nagrzewnicy
    Utworzone przez tomazs w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-05-2014, 18:07
  3. [145] Wymiana nagrzewnicy
    Utworzone przez wamax w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 12-11-2012, 20:27
  4. [GTV Spider] Wymiana nagrzewnicy - jak?
    Utworzone przez whitefunk w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-07-2012, 12:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory