Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: kochany Selespeed...kochane problemy

  1. #1
    izabela30
    Gość

    Domyślnie kochany Selespeed...kochane problemy

    witam
    moja skrzynia wariuje...na swiatlach. lub jak stoi za szybko sie na N wlacza, apotem nie chce sie wbic 1...ze wstecznym tez bywa roznie...dodam ze kalibracia sprzegla byla robiona, zawor sprzegla wymieniony, plyn w zriorniczu jest, cisnienie ok....wiec co to moze byc?

  2. #2
    koper156
    Gość

    Domyślnie

    Ja nie mam 2 i żyje i kochem moja Bell

  3. #3
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Izabelo wpisz w wyszukiwarce hasło "Selespeed" i miłego czytania - spędzisz przy tym z 2h ale wszystkiego się dowiesz.


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    BMW E60 530i
    Postów
    245

    Domyślnie

    Cytat Napisał izabela30 Zobacz post
    witam
    moja skrzynia wariuje...na swiatlach. lub jak stoi za szybko sie na N wlacza, apotem nie chce sie wbic 1...ze wstecznym tez bywa roznie...dodam ze kalibracia sprzegla byla robiona, zawor sprzegla wymieniony, plyn w zriorniczu jest, cisnienie ok....wiec co to moze byc?
    Ciężko wywnioskować tak na odległość. Może to być właśnie problem z ciśnieniem a dokładnie z padającym akumulatorem ciśnienia, (jeszcze nie padł do końca). Może wiesza się przekaźnik pompy. Ciśnienie było badane w różnych sytuacja tzn, po zmianach biegów, wciśniętym, zwolnionym sprzegle itp. ?? Swoja drogę podobna sytuację miałem parę lat temu, również po zatrzymaniu sie wyrzucał na N i dodatkowo nie można było wrzucić żadnego biegu. Po długich poszukiwaniach okazało się, że ukruszył się kawałek obudowy skrzyni biegów tuż przy samym wybieraku i właśnie go blokował.

    Pzdr

  5. #5
    elbarto
    Gość

    Domyślnie

    tak się podepnę - wybaczcie.
    z naszą skrzynią problemów niema, i pytanie - co zrobić by ich uniknąć? czy macie jakieś procedury konserwacyjne, kalibracyjne?

  6. #6
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Wymiana oleju w skrzyni, płynu w Selespeed'zie i kalibracja raz w roku (skrzyni i sprzęgła).
    Do tego kontrola ww płynów (poziomu) i obserwacja ew. wycieków.

    Nic więcej raczej nie zrobisz.


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  7. #7
    elbarto
    Gość

    Domyślnie

    witam,

    czy ktoś może udzielić wsparcia i instrukcji:
    1: jak wymienić olej aktywatora?
    2: jak dokonać prawidłowo regulacji sprzęgła?

    informacje:
    1: dysponuje interface i np fiatecuscann'em.
    2: skrzynia dziala prawidlowo.
    3: zalana jest pewnie dextronem, bo kolor plynu czerwonny, [mniej wiecej]

    więc: zamiast go dolewać myślę o wymianie całości.

    czy ktoś był by w w stanie opisać tą procedurę? widzę, że ludzie na forum to robili, ale nigdzie nie widzę by ktoś opisał procedurę.

    chciał bym kupić tutele w poniedziałek, i we wtorek dokonać całej operacji.

    co sugerujecie - zalać oryginalnym cs speed'em, czy zostawić dextrona jak jest?

    wymieniany był niewiadomo kiedy.
    dolać i tak muszę,
    więc będęzobowiązany za poradę.


    mogą być też linki do konkretnych informacji pl lub ang,

    thx.
    oczywiscie ar 147 2.0


    dzieki

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Lancia Delta 1.6 MultiJET Selectronic
    Postów
    5

    Domyślnie

    Witam,
    Mam 2 pytania:
    1. Jak najprosciej (samemu) wymienic olej hydralucznego sprzegła do selespeed (mam lancie delte, tam jest ten sam automat o nazwie selectronic)?
    2. Jak najprosciej (samemu) wymienic olej w skrzyni selespeed? Czy jest go sens wymieniac w 5 letniej skrzyni (przebieg 170tys)? w serwisie mowili ze nie ma sensu? dodam, ze skrzynia pracuje normalnie. BARDZO dziekuje za pomoc

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-08-2015, 10:30
  2. 156 selespeed 2.0 jts juz zaczely sie problemy
    Utworzone przez maniuscr w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-09-2013, 18:41
  3. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 19-05-2013, 21:59
  4. [145] 145 kochane lampy tylne
    Utworzone przez kaes w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 05-05-2011, 13:14
  5. Dziwne problemy z selespeed
    Utworzone przez Mumino w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-10-2009, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory