
Napisał
gord
pelusz1:
- czy masz wycieki płynu hydr. (oczywiście plam pod samochodem nie musisz mieć, ale może być przeciek do wnętrza skrzyni po wałku wybieraka - tam jest taka fajna konstrukcja sprzyjająca temu - zatem czy dolewasz płynu - jakie ilości?)
- czy wyregulowałeś nasadkę sprzęgła na 28-28,5 mm ?
- w jakim stanie masz sprzęgło ?
- zanim zrobisz autokalibrację serwisową, wykonaj wszystkie testy z FESa: elektrozawór wyboru biegów parzystych, nieparzystych, elektrozawór sprzęgła, elektrozawór sprzęgła biegów parz., nieparz. - jeśli dany elektrozawór pracuje poprawnie test zakończy się komunikatem WYKONANE, jeśli nie NIEUDANE - na tej podstawie możesz stwierdzić, czy wszystkie elektrozawory są ok,
- czy podmieniałeś przekaźnik od pompy paliwa (w 156 jest taki sam od pompy paliwa i pompy SS) ?
- jaki jest przebieg samochodu - czy wymieniana (regenerowana) już była pompa SS ?
pozdrawiam
dominik