Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Car Audio

Użytkownik Romeo Avatar Wicked
    Mieszka w
    Dublin
    Auto
    145 1.4 TS

Domyślnie Car Audio

Jestem zupełnym laikiem w tej dziedzinie, tak więc mam kilka pytań. Szukam głośników do przodu i tyłu w oryginalne miejsca montażowe. Jakiej średnicy są to głośniki? Czy muszę stosować dystanse? Rozumiem, że bez wymiany kabli, wymiana głośników nie ma sensu? Chciałbym się zmieścić w około 300zł za głośniki + do tego kable. Radio to JVC R422. Co możecie polecić?

Użytkownik Maniak resoraków Avatar nietyx
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    .

Domyślnie

Z takim budżetem to ja bym odpuścił. Poczekaj i pomnóż go trochę żeby coś konkretnego zamontować

Mieszka w
    Dublin
    Auto
    145 1.4 TS

Domyślnie

Może źle się wyraziłem w poprzednim poście, chodzi mi o 300zł za jeden głośnik

Użytkownik Romeo Avatar as
    Mieszka w
    Zduńska Wola
    Auto
    AR 145 / 1994 1,4 BOXER

Domyślnie

Nie wiem Kolego, czy w TS-ach jest tak samo, jednak z tego co pamiętam u mnie w głośnik przedni ma rozmiar 160, tylny zaś 130 mm. Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. Z przodu zostawiłem odziedziczone po poprzednim właścicielu samochodu głośniki MAGNAT Stratos 216, do tyłu zakupiłem za ok. 70 zł dwudrożne głośniki MAGNAT Car Fit 132. W miejsce gwizdków przy zakupie radia (KENWOOD KDC-W3041), zamontowali mi za ok 40-50 zł głośniki MAGNAT Car Fit T15. Całą instalację głośnikową zrekonstruowałem sam i jestem zadowolony z uzyskanego efektu

Co do praktycznych wskazówek:
    1. Przy zakupie głośników, szczególnie tych niskotonowych na przód - OBOWIĄZKOWO zwróć uwagę na ich głębokość, co by się później nie okazało, że nie możesz opuścić szyby na sam dół. Ja niestety musiałem się zdrowo nagimnastykować, ale dałem radę