Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: ALFA 2.0 TS - Klekoczący sinik - zawory? czy może coś wiecej :(

  1. #1
    gregorkrk
    Gość

    Domyślnie ALFA 2.0 TS - Klekoczący sinik - zawory? czy może coś wiecej :(

    Witam wszystkich serdecznie
    Od 3 lat jestem posiadaczem Alfy GTV 2.0 TS z 2002r.

    Ostatnio zaczęły mnie strasznie irytować odgłosy wydawane przez silnik. Podczas odpalania,najgorzej jak zimny ale jak ciepły jest może troszkę lepiej, zawory się tłuką jakby to był
    rozklekotany diesel. Jak już pochodzi jest ok.
    I tu moje pytanie,czy tam jest auto regulacja czy jakieś płytki się wymienia?
    Doradzicie coś

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Obstawiałbym wariator.

  3. #3
    gregorkrk
    Gość

    Domyślnie

    A to się nie wymienia przypadkiem razem z rozrządem?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Powinno się go wymieniać razem z rozrządem ale często mimo wymiany rozrządu wariator pozostaje niezmieniony. Jak długo pojeździsz na klekoczącym wariatorze to rozrząd będzie do wymiany bankowo.

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar szpieg1973
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Szklary
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    29

    Domyślnie hej

    napewno wariator. wymienia sie go razem z rorzondem

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    Wariat to spory koszt... Owszem powinno się wymieniać ale to już indywidualna decyzja. Poza tym pierwsze oznaki zużycia słychać za raz po zapaleniu auta przez kilka sekund. Można wtedy pomału odkładać
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

  7. #7
    gregorkrk
    Gość

    Domyślnie

    Ciekawi mnie to że się od razu nie zmienia. A auto kupiłem serwisowane, wg książki rozrząd byś wymieniany jakieś 30 tys temu. Auto ma dopiero smignięte 135 tys. a powiem ze ostatnio od jakiegoś czasu wymiękam z tym co się zaczyna dziać w tym silniku,bo to akurat najmniej mnie przeraża.

    to jest niby to coś?

    http://allegro.pl/wariator-przestawi...718018352.html
    Ostatnio edytowane przez gregorkrk ; 25-07-2011 o 18:54 Powód: wstawka linka

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  9. #9
    gregorkrk
    Gość

    Domyślnie

    A wymieniał to ktoś może? Trza rozrząd rozpinać? cena miazga za coś takiego,ale w końcu trza będzie wybulić pewno.

  10. #10
    rolex83
    Gość

    Domyślnie

    Wariator jest na ssącym wałku rozrządu. Trzeba ściągnąć pasek żeby to rozkręcić. Oczywiście daj nowy pasek. Generalnie robota jak przy wymianie rozrządu.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 04-08-2015, 09:52
  2. Alfa 146- czy wartą tą? a może inną? Może 156? Pomocy!!
    Utworzone przez guziaster w dziale Kupić - nie kupić? Auta z ogłoszeń
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-06-2013, 17:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory