Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: korek zamykający zbiorniczeg płynu chłodniczego .pytanie?

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    WŁOCŁAWEK
    Auto
    155 2,0 8v
    Postów
    119

    Domyślnie korek zamykający zbiorniczeg płynu chłodniczego .pytanie?

    czy korek zamykający zbiorniczeg płynu chłodniczego może miec wpływ na zapowietrzanie układu? mój sie przekreca inie moge go dobrze dokrecic?

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Wątpię.

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    sa korki już oryginalnie z odpowietrzeniem wiec raczej układ się od tego nie zapowietrzy.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  4. #4
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Układ chłodzenia jest cisnieniowy,więc korek powinien być dokręcony.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #5
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    WŁOCŁAWEK
    Auto
    155 2,0 8v
    Postów
    119

    Domyślnie

    dzia za podpowiedzi.pozdrawiam

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tarnorzeg (Kielce)
    Auto
    AR 155 1.6 TS : AR 166 3.0 V6 24V
    Postów
    123

    Domyślnie

    Jeśli korek Ci się nie dokręca to nie tyle masz zapowietrzony układ co nie trzyma on ciśnienia w obiegu przez co płyn CI się szybciej grzeje i może osiągać wysoką temperaturę.... wygląda to tak jakby był zapowietrzony a tak naprawdę jest zwyczajnie nieszczelny... z Fizyki wiadomo, że płyn w różnych warunkach ( ciśnieniu) ma inna temp wrzenia... więc mając nieszczelny układ płyn będzie Ci się szybciej grzała nawet gotował.....

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    WŁOCŁAWEK
    Auto
    155 2,0 8v
    Postów
    119

    Domyślnie

    Nowicjusz dzia wielkie

  8. #8
    thing
    Gość

    Domyślnie

    potwierdzam to co napisał Nowicjusz, miałem taki przypadek u siebie. Płyn gotował mi się i nie mogłem znaleźć przyczyny. Winny był korek. Kupiłem w jakimś motoryzacyjnym za pare zł.

Podobne wątki

  1. [159] Korek zbiorniczka płynu chłodniczego
    Utworzone przez mpiotrek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-11-2019, 17:43
  2. [145] Wymiana płynu chłodniczego
    Utworzone przez Alfa145boxer w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 20-05-2018, 19:57
  3. [Brera] Wysoki stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego.
    Utworzone przez zuch10 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 03-01-2016, 20:49
  4. [MiTo] Wyciek płynu chłodniczego
    Utworzone przez bogas w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-03-2013, 22:32
  5. [146] wymiana płynu chłodniczego - korek spustowy
    Utworzone przez JANUSZ 146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 16-10-2011, 01:04

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory