Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Wymiana alterantora:D

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie Wymiana alterantora:D

    Dużo roboty jest z wymianą alternatora w 2.0 8v????? Bo na pierwszy rzut oka wyglada na duuuuużo ...Kurcze muszę się sam za to wziąść. Mechanicy wołają od 150zł w górę.....
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  2. #2
    alfaromeo145
    Gość

    Domyślnie

    kanał ściągasz koło odkręcasz od góry poduszkę silnika i windujesz jak najwyżej się da silnik ,,,i masz dostęp,,,, jak nie dasz rady wyczep półośkę

    ---------- Post added at 19:35 ---------- Previous post was at 19:26 ----------

    pamiętaj o rozłączeniu akumulatora !!!!

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    alfaromeo145 to nie jest 16 v


    odkręcasz wspornik gorny silnika razem z mocowaniem do kolumny mcp (3x17 przy silniku, 3 x13 przy kolumnie)
    luzujesz pasek - 2x chyba 17 od mocowania altka i 13 od mocowania przy silniku (to obok sruby od napinacza łancucha)
    pozniej wkrecasz ta dluga srube obok scieny grodziowej - paskek luzny
    pozostaje tylko wykrecic do konca 2x17 przy altku wyjac sruby (jak masz klime to niestety weze od niej przeszkadzaja trzeba je zbic troche)

    przewody od altka to jedna 13 i jedna 7, żeby go wyjać trzeba odpiac przewód od odmy i ten od zbiornika wyrownawczego.

    ps. przy dobrze puszczajacych srubach rabota na 30-60 min

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Wujek
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS
    Postów
    1,303

    Domyślnie

    rafal_155 napisał: "od mocowania przy silniku (to obok sruby od napinacza łancucha)".
    Od jakiego łańcucha, skoro sam piszesz, że to 16V?
    Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
    Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
    Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
    Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
    Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
    Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
    Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
    Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    Czytanie ze zrozumieniem się kłania, przecież jest na początku jak wół:
    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    alfaromeo145 to nie jest 16 v

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    Cytat Napisał rafal_155 Zobacz post
    alfaromeo145 to nie jest 16 v


    odkręcasz wspornik gorny silnika razem z mocowaniem do kolumny mcp (3x17 przy silniku, 3 x13 przy kolumnie)
    luzujesz pasek - 2x chyba 17 od mocowania altka i 13 od mocowania przy silniku (to obok sruby od napinacza łancucha)
    pozniej wkrecasz ta dluga srube obok scieny grodziowej - paskek luzny
    pozostaje tylko wykrecic do konca 2x17 przy altku wyjac sruby (jak masz klime to niestety weze od niej przeszkadzaja trzeba je zbic troche)

    przewody od altka to jedna 13 i jedna 7, żeby go wyjać trzeba odpiac przewód od odmy i ten od zbiornika wyrownawczego.

    ps. przy dobrze puszczajacych srubach rabota na 30-60 min



    wymieniony... Coć trochę więcej czasu mi zajęło niz 60min. jedna głupia śruba ta od spodu...blokował sie i nie chciała cała wyjść.
    Tyle że okazało si to nie potrzebne...ponieważ objawy nie ustępiły czyli nie chodzi o altka....zostawiam w poniedziałek u mechaników niech kombinuja....
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  7. #7
    Użytkownik Embrion Avatar kuba8310
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Aleksandrów Kujawski
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V Sport 1995r.
    Postów
    18

    Domyślnie

    Witam,
    walczę z zakłóceniami w CB. Potrzebuję również dostać się do alternatora. Mam w związku z tym kilka pytań:
    Czy do wymontowania alternatora będę potrzebował kanału?
    Czy muszę podlewarować silnik?

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Gregu155
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 147 JTD 8v
    Postów
    486

    Domyślnie

    nie..... dostep tak jak rafal 155 napisał.....
    Alfa Romeo 75 2.4 TD 90 rok-BYŁA Było: Mitsubishi Galant ES 2.4 16v LPG 01r.
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 98 rok-Była Fiat Tipo 1.4 LPG 94r.
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v+LPG 92 rok-Była Opel Corsa A 1.2 LPG 92.r Wariat nie z tej ziemi
    Był Ford Escort 1.4 96r. Ford KA 1.3 niezawodna popierdzielaczka
    Alfa Romeo 155 2.0 TS 16v - Była Chrysler Voyager 2.4 16v +LPG 99r.- Królewska wygoda...Był
    Alfa 147 JTD 115km 2002r.-Jest

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar kasztelan
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    stolicy
    Auto
    logiczne że alfa
    Postów
    5,319

    Domyślnie

    A co Ci się dzieje??

  10. #10
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    grzybek nie ciągnij tematu bo wątek już jest w tym dziale.

    http://www.forum.alfaholicy.org/145_...aklocenia.html
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2014, 09:41
  2. Wymiana wahacza górnego a wymiana samych tulei .
    Utworzone przez maxiking w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-05-2014, 23:36
  3. Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 06-01-2013, 14:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory