Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: nierówna praca silnika po nacisnięciu hamulca

  1. #1
    kier200
    Gość

    Domyślnie nierówna praca silnika po nacisnięciu hamulca

    Witam ,ostatnio miałem przeglad w mojej alfie 155 17 TS ,i wszystko wporządku tylko diagnosta powiedział że hamulce na tyle są słabe że musze sprawdzić.Dzisiaj jak wyjechałem z garażu to zauważyłem że po nacisnieciu hamulca podnoszą się obroty silnika i nie pracuje równo .Przejechałem się i stwierdziłem ze prawie nie hamuje ,pedał hamulca jest bardzo twardy nie można go wcisnąc a silnik pracuje nierówno.Prosze o pomoc w zdjagnozowaniu przyczyny bo nie chce z wszystkim latać do mechanika .

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    trzy rzeczy do sprawdzenia
    - przewód kolektor-zawór zwrotny
    - zawór zwrotny
    - serwo

    czyli szukaj sprawnego serwa na szrocie z zaworem i przewodem. ostatnio widziałem maryską 2.4 i miała na oko takie samo serwo jak 155.

  3. #3
    kier200
    Gość

    Domyślnie

    dzieki jutro sprawdzam

  4. #4
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Zawór lub przewód do sprawdzenia, serwo jak by padło nie miało by wpływu na obroty silnika

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  5. #5
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    A ja przytoczę przykład Poldka.Jak padło mi serwo to musiałem dobrze zapierać się o kierownicę by zahamować a jak naciskałem pedał hamulca to auto zaczynało gasnąć.Po rozebraniu serwa okazało się że membrana dookoła była rozerwana.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Lukasz A. Zobacz post
    A ja przytoczę przykład Poldka.Jak padło mi serwo to musiałem dobrze zapierać się o kierownicę by zahamować a jak naciskałem pedał hamulca to auto zaczynało gasnąć.Po rozebraniu serwa okazało się że membrana dookoła była rozerwana.
    Pewnie miałes też rozwalony zawór na serwie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    A tego to już nie wiem bo wymieniłem na drugie i po temacie.Rozbebeszyłem serwo i oczom ukazała się uwalona membrana więc wiedziałem już w czym rzecz.
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  8. #8
    kier200
    Gość

    Domyślnie

    sorki nie znam się ,gdzie jest ten zawór bi juz szukam serwo ale moze wystarczy zawór wymienić

  9. #9
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Zawór jest na servie do którego podłączony jest wężyk podciśnienia

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  10. #10
    kier200
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie ,wymieniłem serwo ale mam następny kłopot bo cieknie mi płyn hamulcowy z przewodu nad lewym kołem,{od strony kierowcy}, prosze o podpowiedz jaki to jest przewód jakie ma fi ,jakie końcówki,czy można kupić od innego auta,i czy duzo będzie problemów z wymianą.

Podobne wątki

  1. Nierówna praca silnika
    Utworzone przez garlic w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 12-01-2012, 21:29
  2. nierówna praca silnika
    Utworzone przez franus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2011, 20:23
  3. 1,6 TS nierówna praca silnika
    Utworzone przez czesiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 21:09
  4. [156] Nierówna praca silnika
    Utworzone przez wwodnik w dziale 156
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 04-07-2010, 16:42
  5. nierówna praca silnika
    Utworzone przez bartstep w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 05-06-2010, 16:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory