Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: prawda o tym jak jezdzimy naszymi Alfami!!

  1. #1
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Dyny164
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Berlin .... Chełm
    Auto
    1. 164 TS BIAŁA (BYŁA) 2. 164 ZIELONA (BYŁA) 3. 164CZARNA (byla).4.164ale na czesci.5 164V62.0TURBO
    Postów
    352

    Domyślnie prawda o tym jak jezdzimy naszymi Alfami!!

    ´Jako pierwszy musze sie przyznac
    Po odpaleniu czekam 3-5 min. ruszam mija jakies 4-5 min patrze na temp ze jest 90stopni. i wtedy zaczyna sie wkrecanie na obroty az do czerwonych. powiem szczerze robie tak czesto. podrafie na 2 biegu sie ciagnac na wysokich obr za kims po to zeby znalezc okazje aby minac goscia z jak najlepszym elfektem. wiem wiem silnik dostaje w dupe. pozniej mysle o tym aby spokojnie jezdzic ... i co . nic z tego . zawsze jest tak samo pod noga gaz i zabawa od poczatku.
    1. 164 TS biała ..była .2. 164 TS LPG zielona ..była.. 3. 164 TS niebieska ..jest ale na części,, 4. 164 TS czarna *była .5 164 2.0 V6 TURBO lpg bordo JEST

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar krycho91
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radzyń Podlaski
    Auto
    164 T.S
    Postów
    620

    Domyślnie

    też zawsze do 5 min czekam kręce wysoko powyżej 80 stopni.. o nasze 8v nie ma się co martwić, one to uwielbiają, od 4-4.5tys obr dopiero zaczyna się fajna jazda tym autem bardziej gdybyś jeździł nim do 2 tys obr to by się go zajeździło...
    Ze 164 trudno się wyleczyć

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Yacek
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Warszawa-Ursus
    Auto
    BMW E38
    Postów
    809

    Domyślnie

    a ja nie krece wysoko bo i tak dobrze idzie, wystarczy na wiekszosc konkurentów :-)
    Były: AR 164 2.0V6 TB 1995, AR 164 Q4 1994...... jest BMW E38

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar misieq_91
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 164 QV 24v
    Postów
    127

    Domyślnie

    Ja (dopóki mi się panewka nie przekręciła ;]) odpalałem, czekałem kilkanaście sekund aby chwile popracowała na wolnych, po czym od razu startowałem, ale z obrotami dopóki nie złapał temp. to spokojnie tak do 3 tys. obr./min. takie mam przyzwyczajenie po samochodzie z turbo.
    Co do pałowania silnika, to lepiej żeby silnik chodził na wyższych obrotach niż na bardzo niskich, bo największe przeciążenia na wale są wtedy jeżeli mamy wysoki bieg i niskie obroty... Lepiej żeby chodził na maksa, wymieniać olej i pilnować temp. niż "katować" go wolnymi obrotami takie jest moje zdanie.
    Uwielbiam niszczyć spod świateł wszystkie BMW serii 3 i 5 ;D Lubie, bardzo lubię szybko jeździć, ale zaskakujące jest to, że Alfą jeszcze nigdy nie ruszyłem z piskiem opon...

  5. #5
    Redaktor naczelny Romeo Avatar fiergloo
    Dołączył
    09 2006
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL/ Alfa Romeo 159 TBi
    Postów
    2,660

    Domyślnie

    Dwunastozaworówka i tak nie lubi wysokich obrotów, póki się nie rozgrzeje staram się nie pałować. Do pałowania na zimno zresztą automat nie zachęca- sprawniej redukuje na rozgrzanym oleju, a i tak blokuje przełożenie na trójce w mieście, bo ekosoft za wszelką cenę przy 50 chce wsadzić czwórkę.

Podobne wątki

  1. Moge udzielic pomocy z naszymi kochanymi pilotami od AR
    Utworzone przez odison w dziale 147
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 04-02-2013, 12:10
  2. [Temat organizacyjny] Alfami przez europę???
    Utworzone przez Radosław w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 31-08-2012, 21:16
  3. Oto jak chłopcy z Allegro pastwią się nad naszymi bellami...
    Utworzone przez kaes w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 28-03-2008, 07:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory