Witam
mój problem z MCSF chwilowo przynajmniej mogę uznać za rozwiązany, oczywiście dzięki informacją wyczytanym na forum
Jednak od odebrania auta z warsztatu, towarzyszą mi "świerszcze"które słychać tak do 2k obrotów,
powyżej tej granicy pojawia się dzwięk jakby świszczącego powietrza.
Wczytałem na forum, że to zapewne ucieka powietrze z rur do turbiny.
Nie wiem niestety gdzie dokładnie szukać miejsc nieszczelności - słabo znam się na konstukcji silnika.
Dodatkowo te świerszcze. Stojąc z otwartą maską w zasadzie ich nie słychać, dopiero w trakcie jazdy.
A i jeszcze mam takie syknięcie przy odpuszczaniu sprzęgła, głośne i wyraźne.
Sporo mam tych efektów dzwiękowych :-/ i nie chce ich naprawiać włączając radio
Poradźcie jak te dźwięki zlokalizować??
Z góry dzięki za wszelką pomoc.