Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: Problem z zawieszniem

  1. #1
    papa16b
    Gość

    Domyślnie Problem z zawieszniem

    Witam od jakiegoś czasu strasznie haczę przodem nawet przy 80 km/h przy lekkim wyboju . Wcześniej tego nie miałem dodam ze mam zalozona plastikowa oslone silnika sprawdzalem nie poluzowala sie . Natomiast przednie wahacze(tak mi się wydaje ze to one ) są na wykończeniu strasznie stukają i hałasują przy niskiej prędkości i lekkich dziurach czy to przez nie zawieszenie się poddaje?? Bo podczas bujnięcia samochodu 2 razy sie bujnie i stoi twardo w miejscu także za wiecha jest raczej dobra . Wysoko stoi itp. ALe nawet gdy jade sam strasznie chacze przy wybojach bardzo malych . Z góry dziekuje za pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał papa16b Zobacz post
    Witam od jakiegoś czasu strasznie haczę przodem nawet przy 80 km/h przy lekkim wyboju . Wcześniej tego nie miałem dodam ze mam zalozona plastikowa oslone silnika sprawdzalem nie poluzowala sie . Natomiast przednie wahacze(tak mi się wydaje ze to one ) są na wykończeniu strasznie stukają i hałasują przy niskiej prędkości i lekkich dziurach czy to przez nie zawieszenie się poddaje?? Bo podczas bujnięcia samochodu 2 razy sie bujnie i stoi twardo w miejscu także za wiecha jest raczej dobra . Wysoko stoi itp. ALe nawet gdy jade sam strasznie chacze przy wybojach bardzo malych . Z góry dziekuje za pomoc.
    To o te dwa razy za dużo się bujnie.Amortyzatory.Dalej piszesz zawiecha raczej dobra?A wahacze nie są częścią zawieszenia?
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #3
    papa16b
    Gość

    Domyślnie

    nie znam sie dlatego zadalem pytanie czy to wystarczy wymienic wahacze i cos pomoze bo wydaje mi sei ze amortyzatory sa dobre

  4. #4
    rafal 27
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdz końcówki drążka stabilizatora potem wachacze to wszystko zobaczysz jesli gumy przy tych czesciach sa cale to nie ma tam luzu to beda amory pozdrawiam

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    dokładnie tak samo uwazam jak kolega wyzej, zalecał bym tez sprawdzic zbieznosc

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    Za bujanie to raczej amorki sa odpowiedzialne. Już tak nie tłumią poprostu. Radziłbym Ci to szybko zrobić bo kiedyś możesz zostawić miskę na drodze!!!

  7. #7
    papa16b
    Gość

    Domyślnie

    Końcówki stabilizatora maja duże luzy i wahacze gumy są bardzo wybite

  8. #8
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Stolica(nie mylić z wsią Warszawa)
    Auto
    146 1996r 1,4 BOXER + LPG
    Postów
    161

    Domyślnie

    Cytat Napisał NERO2287 Zobacz post
    dokładnie tak samo uwazam jak kolega wyzej, zalecał bym tez sprawdzic zbieznosc
    Zbieżność ustawić-BZDETY!!!
    Zbieżność sobie ustawi jak wszystko wymieni.Wachacze bo ma luzy na silentblokach(gumach),Lączniki drążka stabilizatora bo również ma wybite.A głównie amortyzatory bo mu dobija na dziurach.

    ---------- Post added at 08:14 ---------- Previous post was at 08:06 ----------

    Przy wymianie amortyzatorów sprawdzić jeszcze trzeba sprężyny bo choć to się dzieje sporadycznie to jednak pękają.Tyle że wtedy auto stoi nisko cały czas.

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar aqaz
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Konstantynów Łódzki
    Postów
    305

    Domyślnie

    Mechanik z ASO, który pracuje w AR 15 lat doradza: "Jak wymieniasz amorki to sprężyny obowiązkowo - z czasem i tak się posypią, a za robotę zapłacisz dwa razy. Ale jak chcesz... "

    ---------- Post added at 14:07 ---------- Previous post was at 14:06 ----------
    Cytat Napisał papa16b Zobacz post
    Końcówki stabilizatora maja duże luzy i wahacze gumy są bardzo wybite
    To na CH** czekasz i trujesz?
    dźwięk + przyspieszenie + elastyczność = V6

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar Dziaru
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    155 2,0TD / 155 2,0TS / 155 1,8TS 8V / 155 2,0 16V / 164 2,0 TS 8V
    Postów
    1,487

    Domyślnie

    hmmm , że co ? ze sprężyny wymieniać ?

    tego właśnie nie rozumiem na cholerę je wymieniać ? no chyba ze pękną .

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 10:52
  2. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  4. problem z zawieszniem przód ;/
    Utworzone przez marcin64 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-01-2013, 18:37
  5. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2012, 18:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory