Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: 4HP20 - zmiana na manuala

  1. #1
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    OP/DZA
    Auto
    Służbowe wozidło pasek b7
    Postów
    154

    Domyślnie 4HP20 - zmiana na manuala

    Witam

    Mam pytanie czy ktoś przekładał z was skrzynie automatyczną na manualną? Bo interesuje mnie czy to w ogóle sie opłaca i co bybyło potrzebne do takiego zabiegu?

    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez Majkel ; 27-09-2011 o 19:43

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    AR 166 to nie jest mercedes 123 w którym często robiło się takie swapy...

    generalnie cała instalacja elektryczna jest inna komp analizuje pracę skrzyni łącząc się z kompem skrzyni więc myślę że tego nie ogarniesz. Ponadto do 2002 roku program antypoślizgowy realizowany był właśnie za pomocą skrzyni czyli magistrala przepustnicy i wtrysków dostaje sygnały o prędkościach obrotowych i w przypadku uślizgu kół przymyka przepustnicę itd itp

    mechanicznie też inne rozwiązania np półosie inny tunel środkowy ... mocowania wybieraka itd itp ...

    sądzę że ta wymiana jest podyktowana usterką skrzyni ale jak zliczysz koszty operacji zamiany to wyjdzie drożej niż naprawa automatu lub kupno drugiego w używce ...

  3. #3
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie kombinuj tylko rób jak Ci pisałem na PW. Napraw automat i się zamienimy ja chętnie przygarnę automacik

  4. #4
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    OP/DZA
    Auto
    Służbowe wozidło pasek b7
    Postów
    154

    Domyślnie

    he he nie kombinuje tylko sprawdzam wszystkie dostępne opcje ;P

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    A co Ci sie stało z automatem? jestem na podobnym etapie, nawet już po wymianie na uszkodzoną używkę
    Jakie miałeś objawy?
    Jutro wiozę swoją skrzynkę do Auto Józefów na weryfikacje uszkodzeń i wycene.

    PS Marek, jak kolega naprawi automacik to się pewnie nie zamieni

  6. #6
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Kolega szuka, a na forum trz sprzedaje swoją ze szwankującym automatem za śmieszne pieniądze. Fajna. Ja chciałem zawsze automat. Ale rok temu długotrwałe poszukiwania nie przyniosły rezultatów. Trafiła się V6TB i łyknąłem. A teraz sam żonie kupiłem żabę w automacie.... Swoją już mam prawie dopieszczoną i szkoda mi teraz sprzedawać. Ale jakby ktoś się chciał zamienić to chętnie.

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Jestem po wycenie w Auto Józefów, więc się podzielę. Pisałem w innym temacie i wątkach, generalnie skrzynia "wyła" i "grzechotała" przy zmianie biegów. Po dłuzszej jeździe tryb awaryjny. W AJ weryfikacja uszkodzeń jest gratis, ale jest też haczyk. Poczekałem 2 godz. i oddali mi skrzynie ...rozłożona na składniki pierwsze w trzech workach na śmieci Polecili "kompletną regenerację". W sumie obsługa klienta dość dziwna. Nie można sie niczego dowiedzieć, a zwykle dogaduję się z mechanikami bo sam lubię grzebać.

    Oto wycena:

    800,- konwerter (regeneracja)
    660,- tarcze
    660,- komplet uszczelnień
    1600,- pompa
    90,- filtr
    600,- robocizna.
    razem: 4410 PLN (podane ceny są cenami netto). Do tego dochodzi 8 litrów oleju.

    Taka regeneracja przeżyje na pewno V-ke w moim aucie, tylko czy warto robić? Czy lepiej poszukać używki? - tu problem polega na tym, że skrzynie są juz wyjęte i nikt nie wie co sprzedaje i w jakim stanie.
    Pozdawiam i walczymy dalej

  8. #8
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    http://www.midparts.com.pl/

    Skonfrontuj ceny, większość serwisów od nich kupuje i narzuca sporą marżę, bo części do skrzyni automatycznej muszą być drogie
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


Podobne wątki

  1. 3.0 przeróbka z manuala na automat?
    Utworzone przez starykot w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-03-2015, 15:27
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-04-2012, 21:47
  3. 4HP20 Sportronic - zmiana biegu przy jakich obrotach?
    Utworzone przez jacco w dziale 166
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 31-10-2011, 23:07
  4. Zmiana progu przełączania biegu - 4HP20
    Utworzone przez rogol007 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-07-2011, 20:59
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 25-08-2010, 17:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory