Witam...
Podczas zjeżdżania z krawężnika lub pokonania jakiegoś zagłębienia w jezdni mam głośny stuk ( prawy przód).
Stuk występuje tylko wtedy gdy koło raptownie opada.
Może ktoś ma jakiś pomysł co jest tego przyczyną.
Witam...
Podczas zjeżdżania z krawężnika lub pokonania jakiegoś zagłębienia w jezdni mam głośny stuk ( prawy przód).
Stuk występuje tylko wtedy gdy koło raptownie opada.
Może ktoś ma jakiś pomysł co jest tego przyczyną.
Wahacze ? Zwykle te z prawej pierwsze siadaja z racji wjezdzania na krawezniki, pojedz sobie na szarpaki gdzies na stacje diag, czy warsztat koszt 10-20 zł i wszystko z reguły jasne.
gorny wahacz luz na tuleji
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Daj spokój z stacjami diagnostycznymi. Ja byłem na dwóch polecanych przez wiele osób przed remontem zawieszenia i powiedzieli mi że tył do remontu a przód super nowy wszystko dobre. Pojechałem do garażu, auto na lewarki i poruszałem kołami w każdym kierunku. Co się okazało do wymiany cały przód a tył tylko tuleje belki i dwie gumy na stabilizatorze :d
Odswieze nieco temat,nie chce zakldac nowego tematu.
Zabieram sie jutro z rana za wymiane gornych przednich wahaczy, czy opis ten z poradnika dla 156 pasuje, czy moze ktos po krotce napisze co zrobic zeby poszło sprawnie i szybko .
ps.
Odnośnie szarpakow na stacji diagn., to bylem skasowal mnie 20 zł i powiedzial ze mam 2 gumy na dole do wymiany po lewej stronie, a piszcza i stukaja gorne wahacze - w przypadku naszej 166 niektorzy maja niezła fantazje .
Pozdrawiam i Zycze wszystkim Zdrowych i Wesołych Swiąt![]()
tak ten opis pasuje sam z niego korzystalem i poszlo sprawnie
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums
Tym sposobem robiłes czy rozkrecales tez dol . -
"Juz Wiem, jestem po wymianie i teraz mogę wam doradzić w paru kwestiach:
1- przy wymianie wahaczy górnych nie trzeba rozkręcać amortyzatora tak jak ja to robiłem (namęczyłem sie kore....ko) lecz wystarczy odkręcić najpierw te dwie śruby które trzymają ta blachę,która jest mocowana z amortyzatorem i cala reszta. Fota nr.6 pociągnąć cały amortyzator ze sprężyna i cala reszta w dół, po czym odkręcić 2 kolejne śruby od kielicha fota nr. 7 i śmiało można wyciągać cały kielich z wahaczem.
Pozdrawiam wino-w2"
Ostatnio edytowane przez gatess ; 23-12-2011 o 18:01
[QUOTE=gatess;743261]Tym sposobem robiłes czy rozkrecales tez dol . -
[SIZE=2][I]"Juz Wiem, jestem po wymianie i teraz mogę wam doradzić w paru kwestiach:
1- przy wymianie wahaczy górnych nie trzeba rozkręcać amortyzatora tak jak ja to robiłem (namęczyłem sie kore....ko) lecz wystarczy odkręcić najpierw te dwie śruby które trzymają ta blachę,która jest mocowana z amortyzatorem i cala reszta. Fota nr.6 pociągnąć cały amortyzator ze sprężyna i cala reszta w dół, po czym odkręcić 2 kolejne śruby od kielicha fota nr. 7 i śmiało można wyciągać cały kielich z wahaczem.
dokladnie jak zalozysz wahacz i wszystko poskladasz to dokrec ostatecznie go jak zalozysz kolo i upuscisz na dol w miare mozliwosci, bo podobno tak powinno to wygladac, choc ja uwazam ze to nie ma wiekszego znaczenia kiedy ostatecznie dokrecamy wahacz ale rozne sa szkoly itd
Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.
155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
164 3.0 V6 12v- Byla
155 1.7 TS- Byla
159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums