Witam!
Mam problem z maglownicą ponieważ jakiś czas temu wyrobiła mi się tuleja i lewa goleń przy skręcaniu kół wyraźnie skakała góra dół, oddałem maglownicę do pełnej regeneracji ponieważ na prawej goleni pojawiły się drobne ryski i lekka korozja. Po naprawie wszystko wydawało się ok ale po 6 miesiącach ekspatriacji ponownie słyszę stuki przy skręcaniu kół, słychać takie stukanie przy gwałtownym kręceniu prawo lewo, coprawda dużo ciszej niż było, ale jednak. Obejrzałem to właśnie na kanale i czuć delikatny skok goleni (mniejszy niż wtedy) ale jednak jest.. moje pytanie polega na tym na ile jest to normalne bo wiem że ten luz jest kasowany sprężyną i czy u was podobne objawy występują.. Dodam że ja krzyżaku przy pedale gazu luzu nie widać i nie czuć, może nie jest on juz pierwszej młodości ale nie sprawia ważenia luźnego...
kilka informacji o autku.. Alfa 156 1.9JTD 115ps 2003r (marzec) wiec wersja z poliftowym wnętrzem i "starą budą" 160 000 km przebiegu no i z ESP, ASR