Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: alfa romeo 156 1.8 16V TS

  1. #1
    kosiarz097
    Gość

    Domyślnie alfa romeo 156 1.8 16V TS

    Witam
    Czy ktoś może mi doradzić co może być przyczyną takiego tykania w silniku załączam filmik
    http://www.youtube.com/watch?v=2X15HqFhZsk

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar dakoolk
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    WPR
    Auto
    Modra Foka
    Postów
    693

    Domyślnie

    Ja bym obstawiał zdecydowanie wariator (jak nie przestaje po rozgrzaniu silnika to całkiem padnięty) - kiedy miałeś rozrząd zmieniany ostanio? Bo przy padniętym wariatorze warto przy okazji wymienić też rozrząd i pompę wody, ale zresztą już była cała masą wątków o tym - poszukaj w dziale 156
    Temat wariatora był wałkowany m.in. tutaj - ściągnij mp3 i porównaj
    Ostatnio edytowane przez dakoolk ; 06-12-2011 o 09:28
    Moja ex - teraz u kolegi "szybka"...

  3. #3
    kosiarz097
    Gość

    Domyślnie

    Dzięki mam pytanko czy na takim wariatorze mogę jeszcze trochę pojeździć mam w planie wymianę rozrządu,pompy wody i wariatora ale po nowym roku

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar dakoolk
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    WPR
    Auto
    Modra Foka
    Postów
    693

    Domyślnie

    Jeżeli chodzi o sam wariator to raczej możesz pojeździć - a zawieszają Ci się obroty jak trzymasz gaz, a wskazówka obrotomierza mija jakieś 3,5-4 tys.? I czy dźwięk diesla gaśnie na zagrzanym silniku?
    Bo jeżeli gaśnie tzn. że po rozgrzaniu oleju wariator jeszcze podejmuje pracę i możesz z tym pojeździć.
    A bez wariatora (z zepsutym) będziesz miał mniej mocy, bo rozrząd nie będzie się przestawiał na bardziej agresywne krzywki
    Moja ex - teraz u kolegi "szybka"...

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory