Witam
Czy ktoś może mi doradzić co może być przyczyną takiego tykania w silniku załączam filmik
http://www.youtube.com/watch?v=2X15HqFhZsk
Witam
Czy ktoś może mi doradzić co może być przyczyną takiego tykania w silniku załączam filmik
http://www.youtube.com/watch?v=2X15HqFhZsk
Ja bym obstawiał zdecydowanie wariator (jak nie przestaje po rozgrzaniu silnika to całkiem padnięty) - kiedy miałeś rozrząd zmieniany ostanio? Bo przy padniętym wariatorze warto przy okazji wymienić też rozrząd i pompę wody, ale zresztą już była cała masą wątków o tym - poszukaj w dziale 156
Temat wariatora był wałkowany m.in. tutaj - ściągnij mp3 i porównaj![]()
Ostatnio edytowane przez dakoolk ; 06-12-2011 o 09:28
Moja ex - teraz u kolegi "szybka"...
Dzięki mam pytanko czy na takim wariatorze mogę jeszcze trochę pojeździć mam w planie wymianę rozrządu,pompy wody i wariatora ale po nowym roku
Jeżeli chodzi o sam wariator to raczej możesz pojeździć - a zawieszają Ci się obroty jak trzymasz gaz, a wskazówka obrotomierza mija jakieś 3,5-4 tys.? I czy dźwięk diesla gaśnie na zagrzanym silniku?
Bo jeżeli gaśnie tzn. że po rozgrzaniu oleju wariator jeszcze podejmuje pracę i możesz z tym pojeździć.
A bez wariatora (z zepsutym) będziesz miał mniej mocy, bo rozrząd nie będzie się przestawiał na bardziej agresywne krzywki![]()
Moja ex - teraz u kolegi "szybka"...