Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Pytanie o przebieg momentu obrotowego w 2,5 V6 99r.

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar karsto1982
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2,0 20v
    Postów
    491

    Domyślnie Pytanie o przebieg momentu obrotowego w 2,5 V6 99r.

    Mam pytanko tak jak w temacie...Chodzi mi o to czy wszystkie 166 2.5 v6 zaczynaja jechac dopiero od okolic 4 tys obr czy powinna ona sie zbierac szybciej...Dopiero co zakupilem 166 wlasnie 2.5 v6 troszke bardzo zaniedbana i powoli chce ja doprowadzic do ladu i to jedno z moich pierwszych pytan...
    Czy ponizej 4 tys wszystkie maja takiego lekkiego mula a dopiero okolo 4 tys czyc kopa...
    I jak to sie nazywa i do czego sluzy...przycisk kolo lewarka zmiany biegow "STR" co on daje.... jest kolo kontroli trakcji i przyciusku otwierania wlewu paliwa.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    co do silnika to się nie wypowiem, jeśli zaś chodzi o przycisk STR to przełącza on silnik w tzw tryb sportowy.
    Polecam ściągniecie sobie instrukcji http://www.forum.alfaholicy.org/166/...meo_166_a.html
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar karsto1982
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2,0 20v
    Postów
    491

    Domyślnie

    a ten tryb sportowy co daje... bo jak narazie nie zauwazylem roznicy w jezdzie...jakos zmienia mape czy co??

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar Dawid_Zielu
    Dołączył
    08 2010
    Auto
    Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTD 20V Sportronic '03
    Postów
    1,277

    Domyślnie

    jeśli nie zauważyłeś to znaczy że za spokojnie jeździsz tak na serio to zajrzyj do instrukcji gdzie lepiej jest to wytłumaczone, generalnie to szybciej jest otwierana przepustnice dzięki czemu maksymalny moment obrotowy jest szybciej osiągany.
    Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    wszystko znajdziesz na forum wiele razy pisalismy o tym
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar karsto1982
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2,0 20v
    Postów
    491

    Domyślnie

    ok to juz wiem do czego ten przycisk sluzy... to teraz jeszcze czy moglby ktos mi napisac czy to ze (bez wlaczonego tego przycisku STR) samochod ma kopa dopiero po 4 tys obr na min to jest normalne czy nie bardzo??odczucie jest takie jakby w dieslu zalanczala sie turbina (a wczesniej mialem 2,4 JTD to mam male porownanie)

  7. #7
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Zapytaj Google - na pewno zwróci kilka obrazków.

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar coxu
    Dołączył
    02 2009
    Auto
    Megane 3RS CUP-S
    Postów
    296

    Domyślnie

    czasem wystarczy poszperać na forum

    Tutaj masz wykres P4 jego 156 2.5v6.
    http://www.forum.alfaholicy.org/tuni...tml#post717344

    W 166 powinno być podobnie.
    Miałem 2.5 w 156 i faktycznie dopiero przy 4tys jest fajny kop w plecy, poniżej jest jako tako :]
    Alfa Romeo 156 SW GTA Q2 (10.2010 - 12.2016)
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 (01.2009 - 12.2010)

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar karsto1982
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Piła
    Auto
    Fiat Marea Weekend 2,0 20v
    Postów
    491

    Domyślnie

    ok dzieki wielkie...
    a na forum szukalem ale po kilkunastu stronach przewertowanych nie udalo mi sie znalesc

  10. #10
    WUJ LEDI
    Gość

    Domyślnie

    U mnie jak włączę str to auto szybciej reaguje na pedał gazu . Weź pojeździj trochę dynamiczniej , odmul ją , czyli na jedynce do 7 tysięcy i zobacz czy nie masz zapchanych katalizatorów

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-01-2015, 20:40
  2. Zły odczyt momentu obrotowego
    Utworzone przez Janus w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 26-07-2014, 17:11
  3. Sprzęgło 380-390 Nm momentu obrotowego
    Utworzone przez michal w dziale GT
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-07-2014, 18:11
  4. 1.9 JTD 105 KM przebieg max. momentu obrotowego.
    Utworzone przez puchaty1988 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-03-2011, 12:39
  5. [145] Wykres przebiegu momentu obrotowego i mocy 1.9 td
    Utworzone przez Krzychu.146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 09-03-2011, 12:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory