Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: [156] Odpalił i zgasł, nie chce zapalić, co jest grane?

  1. #1
    SEBEK
    Gość

    Domyślnie [156] Odpalił i zgasł, nie chce zapalić, co jest grane?

    WITAM WAS DRODZY ALFISCI, JESTM POSIADACZEM 156 OD DWÓCH TYGODNI, OCYWIŚCIE ILE POSTÓW PRZECZYTAŁEM PRZED KUPNEM BELLI TO GŁOWA MAŁA, ZA I PRZECIW ALE MÓWIE RAZ SI ŻYJE - MOŻE NIE SĄ TAKIE AWARYJNE JAK LUDZIE GADAJĄ. ŚMIGAM JA SOBIE 2 TYGODNIE WSZYSTKO PIĘKNIE, ŁADNIE AŻ TU DZISIAJ DO PRACY TRZEBA JECHAC, WSIADAM DO SAMOCHODU PODJEŹDZAM POD SKLEP IDĘ PO ŚWIERZE BUŁECZKI WRACAM, ODPALAM I ZOOOONK, SILNIK POPRACOWAŁ JEKIEŚ 3 SEKUNDY I ZGASŁ, HMMM, KRĘCE JESZCZE RAZ, DRUGI I TRZECI. DUPA ROZRUSZNIK KRĘCI PRĄD DOCHODZI ALE NIE PALI. PODPOWIEM ZE JAK JEŹDZIŁEM PRZEZ OSTATNIE DNI TO NIE MIAŁ TAKIEJ MOCY JAK WCZEŚNIEJ ALE ZALAŁEM OSTATNIO 95 ZAMIAST 98 I TAK SOBIE MYSLAŁEM ZE TO WINA OKTANÓW, RÓZNICA NIEWIELKA ALE TROSKE BYŁA ODCZUWALNA. CO TO MOZE BYC, CO BYSCIE OBSTAWIAL????????? PISZCIE CO I JAK. POZDRAWIAM!!!!!!!!!


    edit
    Popraw ten tekst!
    Paweł156

  2. #2
    BiG_G
    Gość

    Domyślnie

    świece???

  3. #3
    bart
    Gość

    Domyślnie

    wyłącz capslock bo naprawdę ciężko to czytać...

  4. #4
    Kosiar
    Gość

    Domyślnie

    mógł olej pod świece podejść

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Albo padła pompa paliwa lub jej zasilanie, albo wysiadł czujnik położenia wału korbowego. To są na ogół dwie główne przyczyny, kiedy samochód całkowicie przestaje jechać. No chyba, że zatarłeś silnik, np. z powodu awarii pompy oleju lub braku oleju - no ale wtedy byłyby kłopoty z jego obróceniem przez rozrusznik i najpierw zapaliłaby się kontrolka ciśnienia oleju - oczywiście jeśli jest sprawna.
    A co z systemem alfacode - nie pali się czasami taka mała kontrolka z żółtym kluczykiem, bo jeśli tak, to wszystko jasne - immobiliser.

  6. #6
    J@rek
    Gość

    Domyślnie

    Zakładam, że masz paliwo.
    A masz może jakiś dodatkowy immobilaizer? Znam przypadki, że padł właśnie dodatkowo montowany immobilaizer - objaw jaki opisujesz.

  7. #7
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Telepatycznie obstawiam zasilenie paliwem

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #8
    mrutyś
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bart
    wyłącz capslock bo naprawdę ciężko to czytać...
    nie ma to jak treściwa odpowiedź...szkoda tylko ze kolega nie o to pytał...
    jak uda Ci sie uruchomić daj znać co to było

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Żegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Postów
    6,673

    Domyślnie

    A wymieniałeś rozrząd po zakupie? Objawy jakie podałeś są podobne podczas zerwania zębów na pasku. Nie chcę Cię straszyć, ale sam to raz przeżyłem i właśnie efekt jest taki, że niby wszystko OK, bo kręci, kręci, ale nie zapali... U mnie objawy były identyczne, mój poprzedni T.S. padł po chyba 5sekundach pracy... Jeśli nie znajdziesz innej przyczyny, to odkręć osłonę paska rozrządu i popatrz co tam się podziało, jaki ten pasek jest i czy ma wszystkie zęby.
    Co do utraty mocy, to może przepływomierz, albo sonda Lambda... Najlepiej pod kompa podpiąć, ale wpierw postaraj się ją uruchomić.
    Pozdrawiam.
    - Rafał

    Sprzedam naklejki: koniczynki QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    02 2007
    Mieszka w
    Lubasz
    Auto
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm automat 2013r.
    Postów
    185

    Domyślnie

    Napisz trochę szczegółów.
    Czy teraz jak przekręcisz kluczyk gaśnie dioda wtrysku tj. informacji o ewentualnym błędzie pamiętanym przez sterownik silnika?
    Czy jak chodził silnik 3 sekundy to prcował równo, czy nie? Np. czy jak gasł to telepał czy nie?
    Jeżeli telepał tzn pracował jakby nie na wszyskich tłokach - to stawiam na pompę paliwa lub błąd przepływomierza - odepnij przepływomierz i spróbuj zapalić (raz miałem takie zdarzenie i od razu pomogło odpięcie przepływomierza i odpalenie bez). Posłuchaj też czy jak przekręcisz kluczyk to czy słychać pracę pompy paliwa (wyłącz wentylator nawiewu w aucie żeby nie zagłuszał pracy pompy).
    Możliwe też że padł ci czujnik położenia wału korbowego. Sprawdź jego rezystancję. Nie miałem u siebie takiego przpadku ale wygaje mi się, że gdyby padł ci ten czujnik to silnik stanął by bez telepania. Sprawdź też wtyczkę czujnika czy jest dobrze zapięta.
    POWODZENIA
    wal_kon

Podobne wątki

  1. Silnik odpalił i zgasł 1.9 JTD
    Utworzone przez mati88 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-01-2016, 10:59
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-12-2014, 11:54
  3. Silnik zgasł i nie odpalił 1.6 TS
    Utworzone przez maro.jg w dziale 147
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-09-2014, 07:40
  4. Silnik zgasł i nie chce zapalić
    Utworzone przez misiek718 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-02-2013, 14:44
  5. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 11-09-2009, 19:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory