Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Pordzewiałe śrubki na prawie nowej blasze - podejrzane?

  1. #1
    evanduril
    Gość

    Domyślnie Pordzewiałe śrubki na prawie nowej blasze - podejrzane?

    http://otomoto.pl/alfa-romeo-147-1-9...C21427430.html
    Bylem toto dzisiaj ogladac w Radomiu. Alfa zrobila na mnie ogólnie dobre wrazenie, jednakże coś mi tu nie pasuje. Zakładając, że silnik i okolice był dogłębnie czysczony, to srubki tez powinny byc, prawda? A tymczasem caly stelaz podtrzymujacy maske jest praktycznie nowy, a czesc srubek oraz elementy otwierania maski sa podrdzewiale. Z kolei inne srubki sa jakby nowe.

    Ma ktos z was cos podobnego, czy nalezy uznac, ze caly przod byl wymieniany ?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    nie oryginalne śrubki np coś robione mogło być
    a tak poza tym klapa bagażnika masakra jakaś chyba bo na orginalne spasowanie to to nie wygląda poza tym tył ma inny odcień niż np drzwi boczne
    mało się znam ale tyle mogę pomóc
    Ostatnio edytowane przez zieluch111 ; 30-12-2011 o 22:08

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    09 2011
    Auto
    147 1.6 TS
    Postów
    519

    Domyślnie

    widac ze prawy blotnik jest innego koloru i slabo spasowany z drzwiami przeciez ... i podejrzanie wyglada poduszka w kierownicy bo jest ciut innego koloru ale to moze byc ze starosci natomiast blotnik ewidetnie

  4. #4
    evanduril
    Gość

    Domyślnie

    Nie wiem jak wy widzicie te różnice w odcieniach o.O Klapa bagażnika również dla mnie wyglądała normalnie.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Strzelce Krajeńskie/Kruszwica
    Auto
    ALFA ROMEO 147 1.9jtd
    Postów
    773

    Domyślnie

    jak widać dla niektórych wygląda nie normalnie
    pytasz to odpowiadamy
    jak już kolega szajbus0 zauważył poduszkę kierowcy to i ta pasażera też tak 50/50 że oryginał
    no i ten śliczny czysty błyszczący silnik po coś ktoś go pucował 2 dni
    a po co po to żeby ktoś się ucieszył że taki ładny silnik i reszty auta nie oglądał poza tym brak fotek od strony kierowcy
    a i zauważyłeś pordzewniałe śrubki to jak masz blisko to podjedź przypatrz się kolorowi postaw auto na słońcu i w cieniu a zobaczysz różnice

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar ergomarcin
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    brak
    Postów
    809

    Domyślnie

    na tych zdjęciach mi również ciężko stwierdzić różnice w odcieniach lakieru - najlepiej sprawdź miernikiem grubości - będziesz miał pewność że coś było malowane.Tymczasem co do śrub, te cztery na pasie przednim u mnie też są z korozją a jak dokładnie się komorę umyje te od mocowania maski do zawiasów nie powinny być z nalotem czyli nie koniecznie musiało być coś robione (ale to zawsze trzeba sprawdzić). Pokrywka airbagu kierowcy ma inny odcień ale można do kwestii podejść odwrotnie, może to kierownica była tak zużyta że ktoś zmienił...albo ktoś tak natarł sprayem do kokpituLOL

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar sumka33
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SW 1.9 JTD FL, 2005;ALFA ROMEO 147 1.9 JTD FL, 2008
    Postów
    351

    Domyślnie

    Tak jak kolego wyżej pisze... nie dyskwalifikujcie samochodu, zdjęcia nie są wysokiej jakości. Z resztą najlepiej zobaczyć dotknąć, zaglądnąć tu i tam a nie tak po samych zdjęciach. Jak kolego jesteś zainteresowany tym samochodem to kup sobie miernik grubości lakieru (kosztuje grosze), przydałby ci się również kabelek i FiatECUScan (jak nie do tego auta to na pewno do innej alfy-fiata). Porozmawiaj z właścicielem, wypytaj o przeszłość - czy coś wie i co było robione (naprawy mechaniczne i ew. blacharskie). Potem zapytaj czy możesz sobie go przemierzyć (niektórzy się nie zgadzają) miernikiem grubości lakieru - gdyby odmówił to daj sobie spokój. Zeskanuj ewentualne błędy silnika jakby były (bo całej diagnostyki parametrów silnika raczej nie zrobisz tak na szybko). Jeżeli nic ci nie podpadnie i gość nie będzie kręcił zabierz auto na szarpaki (dowolna stacja diagnostyczna). Dobrze by było gdybyś pojechał też na jakąś mega dziurawą drogę czy gumy, tuleje gumowo-aluminiowe i sworznie się nie tłuką. Trudno będzie tobie samemu wyłapać ewentualne wady-usterki gdy nie miałeś jeszcze alfy a zwłaszcza że te samochody uwodzą wyglądem i człowiek w parę chwil potrafi się zauroczyć. Pozdrawiam i powodzenia...

  8. #8
    evanduril
    Gość

    Domyślnie

    Chyba jednak skupie sie na forumowych alfach Bezpieczniej.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar ergomarcin
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    brak
    Postów
    809

    Domyślnie

    pewnie tak jak mówisz ale zawsze Twoja też będzie forumowa jak po zakupie o nią zadbasz

Podobne wątki

  1. Podejrzane ASR 147
    Utworzone przez Lazy w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 08-06-2015, 15:26
  2. Śrubki do felg M7x32
    Utworzone przez emilio 166 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 17-03-2015, 13:17
  3. Podejrzane objawy ?
    Utworzone przez Juro w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 25-11-2012, 14:21
  4. [159] Dziwne odgłosy dochodzące z turbiny w prawie nowej Ar 159.
    Utworzone przez ulti24 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 02-11-2012, 08:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory