Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Przednie lampy oryginał czy zamiennik ?

  1. #1
    predator
    Gość

    Domyślnie Przednie lampy oryginał czy zamiennik ?

    Witam zastanawiam się nad takimi lampami http://allegro.pl/reflektor-lampa-pr...041292097.html moje przednie wypadałoby zregenerować pewnie wyjdzie taniej z tym że lewa kierowcy ma dziurkę wielkości szpilki parowanie itp. + pajęczynka nie chcę tu niczego naprawiać chcę nową .Wiem że kupienie oryginalnej na alegro używanej i wypolerowanie obydwóch wyjdzie najtaniej no ale te zamienniki są całkiem ładne pewnie bez silniczków regulacji , przekładka . Interesuje mnie czy ktoś już miał z nimi do czynienia no i jaka jakość ?.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Wystrzegaj się depo, chyba że chcesz od razu pchać do nich tzw. chiński ksenon, z normalną żarówką to katastrofa, z innymi zamiennikami nie miałem do czynienia, ale jak coś to kupuj używkę i zregeneruj odbłyśnik, nie eksperymentuj, szczególnie, że przekładka lamp to sporo roboty, więc lepiej zrobić raz a dobrze,
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  3. #3
    predator
    Gość

    Domyślnie

    Czemu są do bani ? chiński ksenon opada ma być normalnie h7.Miałeś je ?

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Ja mam depo w 156 i na tanich żarówkach jest nieciekawie- swiatlo bardzo rozproszone na drodze, ale po zalozeniu super ultra jakichs tam philipsow za 120 zeta daj`a radę.Ale to bez soczewek jak wiadomo. Do 166 bym kupil depo ale ja raczej w nocy nie jezdze. Nie wierze ze po polerce odblysnikow w starych lampach w nocy jest cud- miód i widac wszystko jak na dloni. 166 ma h..we lampy i trza z tym sie nauczyc zyc, chyba że sie ma fabryczne ksonony to wtedy mozna polerowac. Ale zdania są podzielone jak wiadomo,

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Jeździłem Omegą na DEPO i teraz po stłuczce założyli mi DEPO do VW LT28, od razu mniej widać, jakbym miał świeczki a nie żarówki,

    Po za tym przeczytaj sobie tu:
    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...meo_166_a.html
    http://www.forum.alfaholicy.org/166/56193-zamienniki_lamp_przednich_depo_czy_tyc.html

    i jeszcze tu:
    http://www.forum.alfaholicy.org/foru...trzezenie.html
    Ostatnio edytowane przez kubicze ; 07-01-2012 o 00:08
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar GrzesiuSiedlce
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Siedlce
    Auto
    AR 166 00r 3.0 busso / Lancia Thesis 02r 2.0tb
    Postów
    214

    Domyślnie

    Depo 250zł na allegro. Valeo w Inter Carsie po zniżkach serwisowych 780zł. Pomnożyć przez 2 i masz ładną sumkę. Ja do swojej alfy założyłem 2 sztuki depo. Xenon wcisną poprzedni właściciel w holandii. Nie wiem czy to chinczyk czy nie, ale na przetwornicach nie ma żądnego krzaczka chińskiego. Jest logo certyfikatu europejskiego więc pewnie nie chinol, ale kto wie. Światło jest idealnie odcięte, nie ma najmniejszego rozbłysku. A efekt na nowych lampkach cudowny

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuSiedlce Zobacz post
    Depo 250zł na allegro. Valeo w Inter Carsie po zniżkach serwisowych 780zł. Pomnożyć przez 2 i masz ładną sumkę. Ja do swojej alfy założyłem 2 sztuki depo. Xenon wcisną poprzedni właściciel w holandii. Nie wiem czy to chinczyk czy nie, ale na przetwornicach nie ma żądnego krzaczka chińskiego. Jest logo certyfikatu europejskiego więc pewnie nie chinol, ale kto wie. Światło jest idealnie odcięte, nie ma najmniejszego rozbłysku. A efekt na nowych lampkach cudowny
    Zgadzam się ale na ksenonie, na H7 jest tragedia.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    166 2,4JTD CF3 '02; 166 3.0V6 '00
    Postów
    126

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiuSiedlce Zobacz post
    Valeo w Inter Carsie po zniżkach serwisowych 780zł
    a na aledrogo - http://allegro.pl/alfa-romeo-166-ref...000122385.html

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar yoozef
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Płock
    Auto
    była: Alfa Romeo 166 v6 3.0 Super '98
    Postów
    1,098

    Domyślnie

    Ja założyłem depo (zwykłe, nie ksenon). Generalnie opcja dla dłubaczy z samozaparciem. Gdzieś już opisywałem na forum, od początku nie działa w żadnym regulacja wysokości, świecą w ziemię, nie da się użyć silników od elektrycznej regulacji (ustawiłem wysokość świecenia wsadzając odpowiednio przycięte korki od wina między oprawę żarówki a obudowę, mhm ). Wymieniałem na jesieni a już parują. Wczoraj przestały świecić (uderzenie pięścią w klosz usunęło usterkę, więc pewnie coś nie łączy, popsikałem kontaktowym sprayem na wtyczki ale ciągle to samo - czasem świeci jeden, czasem oba, a czasem żaden). Od nowości był też problem z połączeniem, wtyczka się zapadła do środka lampy. Mam jeszcze stare lampy i mam w planach dociągnąć na tych depo do wiosny a później spróbuję zbudować z nowych depo i starych oryginałów coś działającego.
    Acha, zapomniałem dodać że nie świecą postojówki. W ogóle. Od nowości. Nie wiem czemu, nie mam czasu tego pomierzyć...

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar kubicze
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Wrocław, Poland
    Auto
    AR Spider 3.0 V6 98 rok Hardtop
    Postów
    1,306

    Domyślnie

    Cytat Napisał yoozef Zobacz post
    Ja założyłem depo (zwykłe, nie ksenon). Generalnie opcja dla dłubaczy z samozaparciem. Gdzieś już opisywałem na forum, od początku nie działa w żadnym regulacja wysokości, świecą w ziemię, nie da się użyć silników od elektrycznej regulacji (ustawiłem wysokość świecenia wsadzając odpowiednio przycięte korki od wina między oprawę żarówki a obudowę, mhm ). Wymieniałem na jesieni a już parują. Wczoraj przestały świecić (uderzenie pięścią w klosz usunęło usterkę, więc pewnie coś nie łączy, popsikałem kontaktowym sprayem na wtyczki ale ciągle to samo - czasem świeci jeden, czasem oba, a czasem żaden). Od nowości był też problem z połączeniem, wtyczka się zapadła do środka lampy. Mam jeszcze stare lampy i mam w planach dociągnąć na tych depo do wiosny a później spróbuję zbudować z nowych depo i starych oryginałów coś działającego.
    Acha, zapomniałem dodać że nie świecą postojówki. W ogóle. Od nowości. Nie wiem czemu, nie mam czasu tego pomierzyć...
    Kolega rozwiał chyba wszystkie wątpliwości.
    Była AR 166 3.0 V6 24V, 156 GTA, 164 3.0 V6 12V
    Jest Spider 3.0 V6


Podobne wątki

  1. Oryginał czy zamiennik ??
    Utworzone przez Rodeush w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-04-2013, 05:38
  2. [156] Sonda Lambda - oryginał czy zamiennik
    Utworzone przez wal_kon w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-12-2011, 10:53
  3. Linki ręcznego - oryginał czy zamiennik ?
    Utworzone przez Qki w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-09-2011, 12:10
  4. Chłodnica do wymiany - oryginał czy zamiennik?
    Utworzone przez Bro2000 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-03-2010, 21:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory