Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: 2,4 JTD podwojone spalanie, oraz odcinanie paliwa po zatankowaniu pomocy

  1. #1
    cichy2
    Gość

    Domyślnie 2,4 JTD podwojone spalanie, oraz odcinanie paliwa po zatankowaniu pomocy

    Witam, zauwazylem iz od kilku dni moja alfa wiecej pali, a nawet duzo wiecej. po kilku tankowaniach zawsze po 20 litrow, starczylo na 80-110 Km, i znowu 20, i znowu. wczesniej palila 7,5-10 nie wiem co sie dzieje, mam tylko nadzieje ze to nie sąda jak mi ktos powiedzial. Kolejna sprawa to odcinanie doplywu paliwa przy 3,5 tys obr/min tylko wtedy gdy auto jest zatankowane (nie swieci rezerwa) gdy juz dojdzie do rezerwy auto jezdzi jak szatan, nawet jakby i mocy wiecej mial.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar tomasz switala
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    piła
    Auto
    alfa 156 2,4jtd
    Postów
    1,175

    Domyślnie

    pod kompa a wymieniasz wszystkie filtry na biezaco?

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Słupsk,Wrzeście
    Auto
    156 2,4 JTD 136KM, AR159 SW 1,9 JTDm 150KM był DRIWTOWÓZ 1,6 GSI
    Postów
    458

    Domyślnie

    Jak stary dziadek, jezdzi już tylko na rezerwie. To za rok i moją to czeka?
    Tak na poważnie to ciekawe że ilość paliwa ma wpływ na odcinanie, z ciekawością będę śledził ten temat bo na razie nic konretnego nie przychodzi mi do głowy

  4. #4
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    Co to za odcinanie paliwa ?? Co sie dzieje ?? Przechodzi w tryb awaryjny czy jak?? Sprecyzuj to odcinanie paliwa, podepnij pod kompa i pochwal sie jaki ci błąd wypluło

  5. #5
    cichy2
    Gość

    Domyślnie

    filtry ladnie wymieniane. jak ją kupilem juz tak bylo. to odcinanie wyglada tak ze przy 3,5 przygasa dopoki obroty nie spadna, a czasem nawet gasnie i zaswieca sie kontrolka czerwona z wtryskiwaczem. wtedy to juz odpalic go ponownie jest bardzo ciezko. ogolnie jak jest cieply to nieco dluzej kreci. jezdzilem na kompa, gosc wypatrzyl tyle, ze rozrzad zle byl ustawiony, juz go poprawilem ale dalej to samo ;/

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Regulator ciśnienia paliwa szwankuje
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #7
    Użytkownik Ogier Avatar teiras
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Katowice - Kostuchna
    Auto
    156 2,4jtd 99r AZZURO NUVOLA 176.1KM 401.9 Nm Skrzynia 6b z 166
    Postów
    171

    Domyślnie

    Tez bym to obstawiał,trzeba by na kompie ciśnienie obserwować na odpalonym silniku i jak sie zachowuje przy dodawaniu gazu

Podobne wątki

  1. Spalanie oraz urwana świeca
    Utworzone przez alfaNl w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 09-02-2013, 20:09
  2. [GTV] Przestały działać zegary oraz pompa paliwa. Pomocy
    Utworzone przez criss2007 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 01-12-2012, 18:15
  3. Spalanie oraz głośny wentylator.
    Utworzone przez Vasili w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 25-11-2012, 18:55
  4. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-01-2012, 09:33
  5. Pomóżcie!Odcinanie paliwa przy 4500 obr/min
    Utworzone przez Gierzu w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-01-2010, 09:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory