Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Spieniony płyn od wspomagania???????????

  1. #1
    Karola1984
    Gość

    Domyślnie Spieniony płyn od wspomagania???????????

    Od wczoraj coś sie stało z moja AR stałam na światłach i nagle brak ladowania i brak mocy...Jedynka gaz i brak mocy nie chciala jechac po kilku sekundach zaczela sie dławic i normalnie jechac ,za chwile zasmierdzialo czyms spalonym i przy skrecie zaczelo piszczec chyba wspomaganie,ale nie wiem dokladnie ,a plyn byl spieniony wiec moze ktos wie co sie dzieje???Teraz takie mrozy a ja MPK musze zasuwać

  2. #2
    Krolik
    Gość

    Domyślnie

    To mozliwe ze poszla pompa od wspomagania. Przy takich mrozach stary plyn robi sie gesty i moglo chwycic pompe, a to ze smierdzialo to sprawdz czy kreci ci sie rolka od pompy wspomagania, bo mogla stanac i palilo pasek.

  3. #3
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    może pasek od wspomagania i alternatora ci się skończył
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Cytat Napisał Karola1984 Zobacz post
    za chwile zasmierdzialo czyms spalonym i przy skrecie zaczelo piszczec chyba wspomaganie,ale nie wiem dokladnie ,a plyn byl spieniony
    Moja teoria brzmi tak: puścił któryś z łączników w układzie wspomagania i wyciekał płyn i jednocześnie układ się zapowietrzył powodując pianę w zbiorniczku i wycie pompy.Pewnie był stary płyn to zgęstniał na mrozie to i ciśnienie skoczyło a może obciążona gęstym płynem pompa stawiała opór na pasku.
    Ale to tylko teoria, u mnie się niestety sprawdziła.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  5. #5
    Karola1984
    Gość

    Domyślnie

    jak otworzylam maske przy zapalonym silniku taki dzwiek dziwny jest w okolicach rozrządu i paska ,ale nie wiem co sie tam znajduje auto jezdzi dzisiaj sie przejechalam tak po osiedlu i bez zmian tylko ten taki dziwny pisk przy kreceniu kierownica tzn skrecaniu( nawet delikatnym)

  6. #6
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał Karola1984 Zobacz post
    jak otworzylam maske przy zapalonym silniku taki dzwiek dziwny jest w okolicach rozrządu i paska ,ale nie wiem co sie tam znajduje auto jezdzi dzisiaj sie przejechalam tak po osiedlu i bez zmian tylko ten taki dziwny pisk przy kreceniu kierownica tzn skrecaniu( nawet delikatnym)
    Karola, sprawdź na odpalonym silniku czy wszystkie koła które napędza pasek kręcą się z taką samą (tak mniej więcej) prędkością. Jeżeli pasek ślizga się na kole pompy to to koło będzie się kręciło wolniej lub w ogóle będzie stało w miejscu

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Tylko jakby pompa stała w miejscu to raczej by nie wyła przy kręceniu kierownicą.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    Opel Vectra B, Alfa Romeo 156, 1,6 TS
    Postów
    246

    Domyślnie

    Cytat Napisał kwasnybartek Zobacz post
    Tylko jakby pompa stała w miejscu to raczej by nie wyła przy kręceniu kierownicą.
    Racja To raczej wskazuje na brak płynu i chwilowym zapowietrzaniu się pompy

  9. #9
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Atl^ntis
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD, ATV-300 mam bestię :)
    Postów
    105

    Domyślnie

    Kup na stacji hipol czewony, dolej trochę do zbiornika wspomagania kierownicy jak będzie odpowiedni stan to będzie cisza, tam jest zbiornik przelewowy, możesz spokojnie jechać, i jedź do mechanika, gdzieś ubywa płynu.

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kobylnica, Gniezno, Poland
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM Distinctive Premium Q-Tronic + wyścigowa terenówka czyli firmówka
    Postów
    727

    Domyślnie

    ja przy wymianie płynu lałem dextorn II bo taki sie leje a co do wycieków to sprawdź czy nie kapie ci olej od strony skrzyni bo jeśli tak to masz nieszczelną rurkę od wspomagania która idzie nad skrzynią, ja już raz ją naprawiałem bo zrobił się taki mały mikro wżer.
    Jeśli chcesz być kimś - kup VW, jeśli jesteś kimś - jeździsz Alfą Romeo.

Podobne wątki

  1. Płyn do wspomagania
    Utworzone przez Patryk LBN w dziale 147
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-07-2015, 20:01
  2. Ucieka płyn od wspomagania
    Utworzone przez Pivi w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-01-2015, 19:26
  3. płyn do wspomagania
    Utworzone przez tomasz777 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 02-11-2012, 16:00
  4. płyn wspomagania
    Utworzone przez michal9916 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 30-09-2012, 07:21
  5. płyn wspomagania
    Utworzone przez tomekb w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-08-2010, 21:43

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory