Witam koledzy zakladam znowu ten sam temat poniewaz nikt nie zna przyczyny zachowania sie mojego silnika ( zaden mechanik) i teraz moze na forum ktos z was koledzy mial podobny przypadek lub moze cos dobrego doradzic w tej kwestii , a mianowicie moja silnik drzy i popierduje sobie z tlumika ( ale nie caly czas ) raz po raz cos mu sie odmieni ( na cieplym rzy obr. do 900 obr/min) i teraz mialem wymieniane kable wysokiego napiecia mialem robiona adaptacje przepustnicy i silnika krokowego. ale ciekawi mnie to ze jak naciskam na pedal chamulca tak energicznie raz za razem to silnik wchodzi wlasnie coraz bardziej na drzenia i pierdzenie z tlumika nasila sie. Co to moze byc za przyczyna?? wie ktos z was?? dodam jeszcze ze wezyk ( ten plastikowy) ktory jest od serwa ten z zaworkiem jednokierunkowym i ktory wchodzi za przepustnice to ja moge sobie nim poruszyc i okrecic lekko czy to normalne czy moze to wlasnie tam jest nieszczelnosc i lapie faluszywe powietrze?? a moze kolektor ssacy jest rozszczelniony a jesli tak to jak to sprawdzic?? czy jest jakis dobry i prosty sposob?? Komputer nic nie wykazal a bylem pod kompem juz 2 razy a swiece mam dobre bo nie okopcone tylko kolor maja taki szarawy lekko lekko brazowy. Za pomoc i dobre rady z gory dziekuje. Pozdrawiam Tomek