Jako fan edycji specjalnych znowu muszę sie odezwać...
Mamy już na forum 2 Cup-y, nawet w rónych kolorach, ostatnio doszedł nam piękny, czarny Edizione Sprint...
Tak na szybko wrzuce wszystkie wersje, o których wiadomo (tłumaczone przez Google z angielskiej wiki, nie chce mi sią z tym bawić:
Dla angielskojęzycznych link: http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_GTV_%26_Spider
GTV Cup
GTV Cup jest limitowana edycja opiera się na wersji 3.0 L z Alfa Romeo GTV, inspirowany przez włoskiego jedno-make serii wyścigów, jest autentycznie Limitowana edycja tylko 155 samochody zastrzeżone na rynki Zjednoczonego Królestwa wszystkie z Alfa kolorze czerwonym. [10] 150 KM (110 kW; 148 KM), 2.0 TS GTV Cup był dostępny dla innych krajów europejskich. Różnice pomiędzy standardowym modelu i wersji Cup są fabrycznie standardowy tylny spojler, przedni spojler, listwy progowe, osłony nadkola boczne i tytanowo-jak mety 17 calowy 'wybieranie telefon "stopów, [11] mechanicznie jest takie samo jak zwykłego 218 PS ( 160 kW; 215 KM), V6.
Edizione Sportiva & Edizione Elegante
Zarówno GTV i Spider były dostępne w limitowanej edycji "Edizione Sportiva" i "Edizione Elegante". [12] Samochody były dostępne tylko z 2.0 TS lub 3.0 V6 24V CF3 silników i sprzedawane w latach 2001 i 2002.
GTV Edizione Sportiva różnił się od standardowego samochodu poprzez czarną skórzaną tapicerkę z czerwonymi przeszyciami, dywany czerwonego przedniego skrzydła z kubka wersji, Blaupunkt radia / Navi z 10-zmieniarka CD w bagażniku, fotele elektryczne, 17 calowy 'teledial już stopów, a dostępny tylko w czarnym metalicznym. Edizione Sportiva została ograniczona do 500 samochodów.
GTV Edizione Elegante był dostępny w ciemnym metalicznym niebieskim lub czarnym i miał brązową skórzaną tapicerkę, ciemniejsze potem Modelu Standardowego, i czarne dywany. Ponadto odbyły się dodatkowe panele skórzane pod podłokietnikiem drzwi, podobnie jak większość limitowaną GTV / pająki. W przeciwieństwie do Edizione Sportiva ma "Serie limitată" tablica na tytanowo-jak konsoli gotowego środka.
Pająk Edizione Elegante była dostępna tylko w czarnym metalicznym i miał dwukolorowe skórzane fotele, zarówno czarno-szary lub czarno-czerwony z pasującym tapicerki boczne.
Pająk Edizione Sportiva został wyposażony progów i przednie błotniki z "filiżanki" wersji, dostępne tylko w kolorze jasnoszarym metalik z czarną skórzaną tapicerką z czerwonymi przeszyciami. Oba ograniczone Pająki edycja miała tytanowo-jak gotowych konsole centrum, bez "Alfa Romeo" znakiem i obie nie mają ograniczoną tablicę wydanie. Obie były oferowane z 17 calowe felgi aluminiowe oraz kaptura elektrycznie składane.
Edizione Classica
Pająk tylko, 2001 Limitowana edycja zarówno z 2.0 TS lub 3.0 V6 24V. Sprzedawane tylko w czarnym metalicznym z 17 calowy 'teledial lekkich stopów oraz kaptura elektrycznym. W Wnętrze: jasno szary tapicerka w połączeniu z czarnymi dywanami. Konsola środkowa z ograniczoną tablicy edycji i bez "Alfa Romeo" znaku.
Millennium Edition
Pająk tylko, dostępny w kolorze żółtym z deski rozdzielczej Blue-stylu i dopasowanie niebieskie skórzane fotele. Niebieski kaptur i dywany, tytanowo-jak gotowych spacerem teledial spacerem stopów i ograniczonej edycji płytkę na konsoli środkowej. Tylko 2,0 silnik TS do wyboru.
Edizione Nero
Pająk tylko, dostępne w marcu 2004 roku, ogranicza się do 30 samochodów tylko w Austrii. Czarny metalik z silnikiem 2.0 JTS. [12]
Edizione 2004
Pająk tylko, dostępne w czerwonym lub niebieskim tylko z silnikiem 2.0 JTS. Ograniczona do 200 samochodów. [12]
Motus Edition
GTV tylko, czarny Metalik zewnątrz przy pełnym aerokit, czarna tapicerka wnętrza z czerwonymi skórzane siedzenia, tytanowo-jak zakończył konsoli środkowej bez ograniczenia płytki nazębnej edycji, 17 stopów cala.
Jakby ktoś w internecie znalazł fotki, czy jakieś inne strony o nich, to niech tu wrzuciszczególnie ciekawi mnie Edizione Elegante - musiała fajnie wyglądać z jasnymi skórami i czarnym dołem.