Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: końcówka drążka / zapach spalin / nagrzewnica

  1. #1
    punkt
    Gość

    Domyślnie końcówka drążka / zapach spalin / nagrzewnica

    Hejka,

    mam trzy pytania.
    Pierwsze - ostatnio miałem wymieniane końcówki drążka kierowniczego i teraz przy skręcaniu słyszę malutki pisk. Czy to może wynikać z wymiany ?

    Druga sprawa - pachnie mi olejem/spalinami.. spalonym olejem w samochodzie.
    Wydech jest calutki (był robiony). Podejrzewam, że to turbo ? Co jeszcze może dawać taki objaw ? Olej nie wycieka i nie kapie nigdzie na gorące elementy.

    Trzecia sprawda - od czasu do czasu przelewa mi się płyn w nagrzewnicy, szczególnie przy wkręcaniu na obrtoty. Mogę to odpowietrzyć samemu ? Czy są jakieś skutki uboczne tego czy można tak jeździć ? Bo rozmumiem, że płyn się przelewa bo układ nie jest odpowietrzony ?

    pozdrowienia

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar majster_85
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Trzebnica
    Auto
    GT KLEKOT POWER
    Postów
    475

    Domyślnie

    ad.1 prawdopodobnie masz luzy na maglu , sprawdź poziom płynu w układzie
    ad.3 to z tego co wiem to układ się sam odpowietrza nie ma żadnych odpowietrzników
    ______________________________________________

    Majster_85

  3. #3
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    A czy luzy na maglownicy mogą wynikać z tego, że była końcówka wymieniana i czegoś do końca dobrze nie zrobiono ?

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar majster_85
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Trzebnica
    Auto
    GT KLEKOT POWER
    Postów
    475

    Domyślnie

    magiel z czasem się zużywa i albo wymienia ise go albo oddaje do regeneracji
    500 zł za regenerację ...
    ______________________________________________

    Majster_85

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mikadz1
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    alfa romeo gtv 2.0ts ; dodge grand caravan 3.3l
    Postów
    62

    Domyślnie

    ad.1 ja przy wymianie drążków miałem delikatnie przestawioną zbierzność i opony lekko piszczały może to to...

  6. #6
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    być może. Podobno geometria była ustawiana po wymianie...

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar majster_85
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Trzebnica
    Auto
    GT KLEKOT POWER
    Postów
    475

    Domyślnie

    piszczy CI jak maksymalnie skręcisz koła ??
    ______________________________________________

    Majster_85

  8. #8
    punkt
    Gość

    Domyślnie

    właśnie nie, piszczy podczas skręcania a nie w pozycji max

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar mikadz1
    Dołączył
    03 2012
    Auto
    alfa romeo gtv 2.0ts ; dodge grand caravan 3.3l
    Postów
    62

    Domyślnie

    jak jeżdzilem po rondzie to lekko piszczało okazalo się że to zbierznoś tyle ze opona do wymiany się już tylko nadawała stąd wiem ze nie ustawili mi zbierznosci albo zrobili to na oko...zobacz czy Ci opony sią nie ścierają.

Podobne wątki

  1. Stuki/końcówka drążka
    Utworzone przez Donik w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-02-2015, 09:42
  2. Końcówka drążka kierowniczego
    Utworzone przez misza w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-06-2013, 15:11
  3. [146] Końcówka drążka kierowniczego
    Utworzone przez Krakers w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-10-2010, 20:29
  4. Zapach spalin...
    Utworzone przez peenbe w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-09-2010, 20:24
  5. [145] końcówka drążka
    Utworzone przez Gregorov w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-10-2009, 18:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory