Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Temat: Przewody zapłonowe

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Mława
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS 99r 106kW
    Postów
    47

    Domyślnie Przewody zapłonowe

    Serdecznie:-)
    Moja bella coś zaczęła srzelac i słabnąć pierwsze co przyszło mi na myśl to przewody zapłonowe i pytanko.
    Zdjąłem obudowę silnika odpaliłem autko w garażu i zgasiłem światło - nic nie iskrzyło.
    Więc zacząłem dotykać przewody jeden po drugim , latarką sobie swieciłem i nagle jeb...cie aż mnie zatrzęsło:-)hehe
    Czy to normalne, czy jest to oznaka że mam przebicie na tym przewodzie?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    masz przebicie nie tylko na przewodzie - taki żart
    otwórz maskę i popsikaj zraszaczem do wody żeby poszukać iskierek

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Mława
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS 99r 106kW
    Postów
    47

    Domyślnie

    Tak też zrobiłem iskrzy na tym przewodzie który mnie "potrząsnął" :-) Tylko na tym jednym i to nie przewód jak już to widziałem w innym aucie a iskrzy jak schodzi faja na swiece dosłownie przy samym metalu mocującym przewody. Teraz wymienic wszystkie czy mogę wymienic jeden na jakiś używany i zobaczyć czy pomogło przy polaniu zraszaczem po chwili było juzsłychać a nie widać iskrzenie. Dzięki zaviaseq za pomoc

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    pewnie że możesz kupić i zamontować tylko jeden, bo nikt Ci tego nie zabroni w Twoim aucie
    warto by jednak było zainwestować w komplet i mieć spokój na lata

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Takie elementy jak świece, kable czy klocki powinno wymieniać się kompletami. Chyba że za miesiąc znowu będziesz przytykał palucha do przewodów i sprawdzał który tym razem tobą potrząśnie. W mojej ocenie potrząsanie wysokim napięciem nie należy do przyjemności.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Cytat Napisał kwasnybartek Zobacz post
    Takie elementy jak świece, kable czy klocki powinno wymieniać się kompletami. Chyba że za miesiąc znowu będziesz przytykał palucha do przewodów i sprawdzał który tym razem tobą potrząśnie.
    W moich autkach (mam je trzy) mam dwie metody napraw :
    1. To co umiem robię sam i wtedy wymieniam po sztuce ze względu na koszty.
    2. Pozostałe rzeczy u mechanika i wtedy kompleksowo też ze względu na koszty.
    Oszczędzam na robociźnie i na czasie bo auto rzadziej stoi na warsztacie nie mówiąc już o nerwówce.
    Moja Bella

  7. #7
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Czesc podepne sie...Mam taki objaw ze auto jest przymulone a na zimnym silniku czasem cos strzela jakby z przodu...To tez moga byc przewody zaplonowe?? Czy przeplywka tak sie objawia?? Pzdr.

  8. #8
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Ja miałem kiedyś jakby złamany przewód na połączeniu z fajką. Objawem był, co kuriozalne i niestety kosztowało mnie niepotrzebnie dużo kasy, błąd pedału gazu. Wymieniłem jeden przewód i już ponad rok spokój. Więc bezdyskusyjnie warto się im przyjrzeć.

  9. #9
    black1233
    Gość

    Domyślnie

    mam aktualnie podobny przypadek bo auto jest zamulone i strzela w wydech przy dodaniu gazu poza tym na rozgrzanym silniku nierówno pracuje jakby świece. więc do rzeczy. co prawda nie zdejmowałem obudowy jeszcze, ale po jeździe jak dotykam drzwi ( części blachy) to kopie mnie prąd. podejrzewałem też przepływomierz bo dzieje się tak odkąd wymieniłem filtr powietrza na nowy.

    ---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:52 ----------

    poza tym jakie są tam klucze żeby zdjąć tą obudowę ? śnieżki ? W TSie

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 1.8 16v ts 1998r.
    Postów
    426

    Domyślnie

    Jak sprawdzic czy te przewody zaplonowe nie wymagaja wymiany?? Dotykac je przy zdjetej pokrywie silnika (ja mam ta aluminiowa) czy nie musze jej zdejmowac?

Podobne wątki

  1. Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Winiar00 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 19-10-2014, 19:01
  2. przewody zapłonowe
    Utworzone przez harald w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 22-10-2013, 08:53
  3. Przewody zapłonowe
    Utworzone przez zaviaseq w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 22-07-2013, 16:14
  4. [155] Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Vinc w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 02-11-2010, 21:27
  5. 145 1,7 16v BX - Przewody zapłonowe
    Utworzone przez Alfamaniak156 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-09-2010, 14:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory