Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: 166 2.0ts 2.5v6 różnice w skrzyniach kontra awaryjność.

  1. #1
    Allkey
    Gość

    Domyślnie 166 2.0ts 2.5v6 różnice w skrzyniach kontra awaryjność.

    Witam.
    Ostatnio trochę podreperował mi się budżet a moja 145 zaczyna mnie powoli irytować, jest po prostu za mała i trzęsie jak kartoflem.
    Chciałem wrócić do citroena ale przyszła żona powiedziała że te auta są brzydkie i nie będzie nimi jeździć...
    Więc jak już ma być coś na sprężynie to ma być to duże, tak wpadłem na pomysł zacny jakim jest 166 przed liftem.

    Ile będę miał do wydania powiedzieć nie mogę, zawsze pko chętnie mnie wspomoże. Na pewno pod tyłkiem chce mieć skórę, wersja z klima i navi, najlepiej bez kontroli trakcji ale nie można mieć wszystkiego.

    Auto na pewno od razu dostanie kuchenkę, mam sekwencję z passata 1.8T na stanie za którą poszło trochę grosza i chętnie zaadoptował bym ją tanim kosztem ok 1700zł do silnika TS.

    Mocy od silnika specjalnie nie potrzebuję na trasie staram się nie przekraczać 150, obecnie bardziej postawił bym na spalanie i komfort.

    Jako że na stronie art nie działa, muszę spytać tu v6 ma automat 5 biegowy czy te skrzynie to SS? I czy są dostępne przy TS.


    Przed pierwszą alfą kiedy to chciałem kupić 156 do gazu doradzaliście mi TS dalej tendencja w tą stronę?

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Skrzynie automat w 166 to Sportronic, a nie Selespeed. TS gazu nie lubi i z automatem nie wystepowal. Navi fabryczna w PL niestety nie dziala... LPG od passata sprzedaj , kup sobie zagazowaną V6...

  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Ts- lubią LPG, a przynajmniej tolerują. To z JTS jest problem z zagazowaniem. Jeżeli z paska została ci sekwencja z wydajnym reduktorem to kładź śmiało. Jeśli nie, to będziesz zmuszony kupić reduktor o większym wydatkiem.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    Nie wiem jak zachowują się TS, osobiście kupiłem 2.5 v6 i jestem z tego rozwiązania zadowolony .Mam 6 biegówke w manualu gazowaną na BRC przy ostrej jeździe pali 40l na 300km, a przy spokojnej schodzi 380km na zbiorniku. Najistotniejsze w tym wszystkim aby kupić zadbany egzemplarz bo w innym wypadku doprowadzenie belli do porządku kosztuje mnóstwo kasy i czasu.

  5. #5
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Przed liftem występowała 4-biegowa skrzynia automatyczna ZF 4HP20.

  6. #6
    kosa64
    Gość

    Domyślnie

    Po lifcie też ZF 4HP20 ale tylko do końca produkcji 3.0

Podobne wątki

  1. Awaryjność czujników w 1,9 JTD
    Utworzone przez lukas1983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 26-07-2014, 14:41
  2. [GTV] GTV awaryjność
    Utworzone przez jakubjjj w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 31-03-2012, 18:20
  3. Silnik TS czy JTS, awaryjność?
    Utworzone przez tomito w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-04-2010, 12:23
  4. Awaryjność alfy 147
    Utworzone przez Peluspel w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 26-03-2010, 00:40
  5. [156] Awaryjność
    Utworzone przez sivy w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 21-09-2008, 14:14

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory