Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: Zakłócenia podczas odtwarzania płyt CD

  1. #1
    Depesz
    Gość

    Domyślnie Zakłócenia podczas odtwarzania płyt CD

    Witam.

    Dopiero wczoraj (obecną AR mam już 2 lata) stałem się właścicielem zmieniarki i o zgrozo po jej podłączeniu podczas jazdy, odtwarzaniu muzyki towarzyszy nie do zniesienia odgłos "pisku" wzrastający wraz z dodawaniem gazu. Rozumiem, że zakłócenia są generowane przez alternator. Czy ktoś z Was miał styczność z takim problemem? Jak sobie z tym poradzić, jakieś filtry czy kondensatory? Bardzo liczę na Waszą pomoc. Jeśli podobny problem był opisywany na tym Forum to z góry przepraszam, ale nie udało mi się go namierzyć.

    W nadziei na pomoc,
    pozdrawiam,

    Przemek.
    Ostatnio edytowane przez Depesz ; 13-04-2012 o 11:54

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    Chyba wszyscy mają ten problem i nie jest to związane z pracą alternatora tylko ten dźwięk ma na celu imitację dźwięku silnika. U mnie ten problem jest odczuwalny jak muza jest rozkręcona dość mocno .

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    @mikell0 to ja mam chyba jakiś inny samochód, a nie AR166. Ja w końcu, po prawie 3 latach, znalazłem czas aby naprawić swoja zmieniarkę i nie mam żadnych pisków podczas słuchania płyt. Poradziłem sobie nawet w znacznym stopniu z przeskakiwaniem. Na 16" kołach musiałem naprawdę mocno grzmotnąć, natomiast na 17" czasem przeskoczy, ale sporadycznie.
    Co do pisków to proponuje sprawdzić kabel oraz rozkręcić zmieniarkę i zobaczyć czy nie urwał sie kabel ekranujący w środku.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sek300
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Lubuskie
    Auto
    Było AR 156 1,9 jtd 8V'99 Jest AR 166 2,4 jtd 20V FL'05
    Postów
    83

    Domyślnie

    Chetnie poslucham jak sie pozbyles przeskakiwania jakas dodatkowa amortyzacja?

  5. #5
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Trzeba rozebrać zmieniarkę i dobrać się do sprężyn zawieszenia. Ja zastosowałem inne niż ori, bo jak kupowałem auto to miał być problem tylko z magazynkiem, a okazało się że ktoś tam grzebał i nie włożył ich z powrotem. Zastosowałem dużo twardsze dodatkowo je skracając. Dzięki temu trzeba naprawdę mocno potrząsnąć zmieniarką, aby mechanizm dobił do obudowy i przeskoczył laser. Ty jak masz ori sprężyny, to musisz je po prostu skrócić o kilka mm i założyć ponownie.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sek300
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Lubuskie
    Auto
    Było AR 156 1,9 jtd 8V'99 Jest AR 166 2,4 jtd 20V FL'05
    Postów
    83

    Domyślnie

    Danus u mnie sa gumy troche sie obawialem ingerowac w ich srodek, czy te sprezynki moga byc wewnatrz gum?

  7. #7
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Na bokach zmieniarki masz podłużny plastik z pokrętłem na środku. Pokrętłem tym ustawiasz pozycję pracy zmieniarki (pion/poziom). Po zdjęciu tych plastików widać po dwie okrągłe gumy po bokach po każdej stronie - to są amortyzatory. Do pokręteł od ustawiania pozycji pracy są od środka zaczepione sprężyny łączące dźwignię na końcu tego pokrętła z całym mechanizmem wewnętrzym (na tych sprężynach unosi się cała część wewnętrzna zmieniarki) i jest odpowiedzialna za odporność na wstrząsy.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    alfa romeo 166 2.5 v6 2004. 159 2.4 jtd sw 2006
    Postów
    572

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    @mikell0 to ja mam chyba jakiś inny samochód, a nie AR166. Ja w końcu, po prawie 3 latach, znalazłem czas aby naprawić swoja zmieniarkę i nie mam żadnych pisków podczas słuchania płyt. Poradziłem sobie nawet w znacznym stopniu z przeskakiwaniem. Na 16" kołach musiałem naprawdę mocno grzmotnąć, natomiast na 17" czasem przeskoczy, ale sporadycznie.
    Co do pisków to proponuje sprawdzić kabel oraz rozkręcić zmieniarkę i zobaczyć czy nie urwał sie kabel ekranujący w środku.
    Jaki kabel ?

  9. #9
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    Ten krótki odcinek kabla, który odchodzi od zmieniarki ma w środku 2 masy (zasilanie i sygnał), a trzecia masa idzie po obudowie (Jak nie dokręcić zmieniarki do klatki mocującej, to jej nie uruchomisz). Trzeba rozkręcić zmieniarkę i zobaczyć czy nic się nie urwało, bo lubią się oberwać.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    ja mam dwie AR 166 w jednej wymieniłem już wszystko co mogłem łącznie z alternatorem i jego wiązką i jak piszczało tak piszczy :-) a w drugiej nigdy nie miałem takich problemów

Podobne wątki

  1. [159] Zakłócenia odbioru Radia
    Utworzone przez grabo_s w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-02-2015, 08:37
  2. [159] Hid zakłócenia
    Utworzone przez sAweK w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 23-05-2014, 21:21
  3. Antena - zakłócenia
    Utworzone przez Gino w dziale 156
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 31-05-2013, 22:32
  4. [155] CB Uniden 520 antena President ml-145 ZAKŁÓCENIA
    Utworzone przez kuba8310 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 02-11-2011, 20:53
  5. [146] CB Radio i zakłócenia
    Utworzone przez Krzyśko w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 16-05-2011, 20:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory