Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Regeneracja selespeed

  1. #1
    jepes
    Gość

    Domyślnie Regeneracja selespeed

    Witam mam takie pytanie odnośnie regeneracji pompy i aktywatora

    Jeśli pompę stukałem i działała a sama jak by nie miała sily się załączyć to czy wystarczy wymienić szczotki i wyczyścić ja w środku jak w instrukcji "regeneracja pompy selespeed" wystarczy?

    z aktywatorem mam tak ze w ASO powiedzieli mi ze do wymiany cały koszt ponad 7tys. zł. nie wspominali o samej czarnej gruszce z Fiata Stilo za ok 230zł. czy może się tam cos zepsuć oprócz tej gruszki?

    Pozdrawiam

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    szukajka forumowa sie kłania
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    jepes
    Gość

    Domyślnie

    na forum nie ma dokładnie odpowiedzi na moje pytanie przeszukałem wszystko co zawiera "selespeed"

  4. #4
    Administrator weteran Romeo Avatar ozzy
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    Maserati Levante S 3.0V6 benzina
    Postów
    915

    Domyślnie

    Co do regeneracji aktywatora to nie ma czegoś takiego jak "regeneracja" aktywatora.
    Aktywator może cieknąć na oringu, no to trzeba wymienić oring, może się gdzieś indziej
    rozszczelnić jak mi się teraz przydarzyło. Może ci się jeden z tych tłoczków uszkodzić.
    Najgorzej jak wiązka się uszkodzi bo to ciężko wykryć.

    Natomiast pompy Sele ludzie regenerowali z różnym skutkiem. Jednemu pochodziła miesiąc
    po regeneracji. Innemu działa nadal, różnie.
    Jest: Maserati Levante S
    Były: Outlander II 2.0MIVEC CVT 2WD Lift, Mitsubishi Lancer Sportback CYxA 1.8; Ford Mondeo MK3 2.0 DuraTec Ghia; Alfa Romeo 156 2.0 T.S. Selespeed; Alfa Romeo 166 3.0 V6 SporTronic; Honda Civic 1.4i EJ9; Fiat 126p 650.

  5. #5
    jepes
    Gość

    Domyślnie

    z tego co wiem szczelny był bo nie miałem wycieków ani oleju nie brakowało migał mi 5 bieg i spadały biegi na luz wiec może by wymienić ta czarna gruszkę i było by ok

    a co do pompy to załóżmy ze ja zregeneruje chodzi o szczotki wyczyścić ten komutator tylko własnie czy może tam regeneracja nie pomóc? ale spalona chyba nie jest bo widział bym w środku jakieś oznaki
    pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez jepes ; 30-05-2012 o 21:22

  6. #6
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Słuchaj a co Ci się dzieje ,ze chcesz to wszystko wymieniać?Samo zrzucanie z 5 na luz to za mało aby zaraz tyle naprawiać.
    Masz za małe cisnienie?
    Spada ci gwałtownie cisnienie?
    Nie trzyma cisnienia?
    Napisz co w ogóle zrobiłeś przy tym SS.
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #7
    jepes
    Gość

    Domyślnie

    te czesci mam w domu bo kazali mi w aso wymienić sprzęgło aktywator i pompę z tym ze w aktywatorze wskazuje na to ze mogłem wymienić tylko gruszkę a pompę zregenerować ale oni się tym nie zajmują tylko całościowo musiałem wymienić
    pompa mi padłą po 8 miesiącach kupiłem używkę z allegro i może ta stara zregeneruje i coś z tego będzie
    stad moje pytanie czy jak ja zregeneruje to czy będzie działać czy mogło się tam zepsuć coś jeszcze ?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 24-08-2021, 13:00
  2. regeneracja EGR w jtd
    Utworzone przez kula6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-08-2012, 13:01
  3. 156 selespeed problem, znika olej w selespeed
    Utworzone przez xmikix w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 13:36
  4. [159] Regeneracja dpf co 60 km
    Utworzone przez edi w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 05-05-2012, 22:55
  5. [146] Regeneracja 1.6 TS
    Utworzone przez Kreweta w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 21-07-2010, 14:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory