Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Temat: chłodnica oleju - wyciek

  1. #1
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie chłodnica oleju - wyciek

    Witam, zauważyłem u siebie w aucie delikatny wyciek z okolic chłodnicy oleju. Prawdopodobnie gdzieś na łączeniu rurek z chłodnica jest nieszczelność. Czy ktoś z Was uszczelniał te miejsca. Czy po demontażu nie będzie konieczności zakupu nowej chłodnicy? Boję się trochę zapytać o koszt nowej więc wolałbym po prostu jakość uszczelnić/odnowić samo połączenie, bo jakoś tak głupio znaczyć teren olejem
    Born to be wild.

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar majster_85
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Trzebnica
    Auto
    GT KLEKOT POWER
    Postów
    475

    Domyślnie

    ja zmieniałem u siebie przez to przewody i chłodnicę koszt 3 lata temu ponad 1000.

    ogólnie problem zaczyna sięw chwili kiedy próbuje się odkręcić przewód od chłodnicy w 99% przypadków skończy się to na zerwaniu gwintu.

    mozna to zrobić taniej kupując chłodnice tuningową i dorobić sobie przewody w dowolnej firmie która zajmuje się dorabianiem przewodów olejowych ciśnieniowych

    prawdopodobnie będę sprzedawał swoją Gtv-kę na części i o ile oryginalna chłodnica i przewody z 2,0 v6 podpasują to mogę Ci sprzedać
    ______________________________________________

    Majster_85

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ArturK
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jelenia Gora
    Auto
    [156 2,4 JTD SW 2005]
    Postów
    295

    Domyślnie

    Miałem przecięty wąż i wymieniłem całość 3 tygodnie temu. Na allegro 300zł używana chłodnica z przewodami.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    właśnie szukałem na allegro, ale nic nie widzę do 3,0...czekam na odpowiedź z hurtowni w Warszawie mają mi sprawdzić ceny nowych części.
    Według eper chłodnica do TB jest taka sama jak do 3,0 ale przewody są chyba inne...
    Ostatnio edytowane przez grzdylu ; 01-06-2012 o 13:22
    Born to be wild.

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Komplet chlodnica plus przewody w ASO ok 1600 zl.Jak chcesz uratowac chlodnice to nie odkrecaj a przetnij nakretki mocujace przewody do chlodnicy wzdluz,rozchyl je-tak uratujesz gwint na mocowaniu.Ale nalezy to zrobic bardzo ostroznie.Ja dorobilem tylko czesc elastyczna i strone od chlodnicy przewodow.

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    no tak ale mi się poci przy samym gwincie..więc nie wiem czy cięcie przewodów coś da. Zastanawiam się czy nie kupić innej chłodnicy (takiej tuningowej) i dorobić nowe przewody do niej. Będę miał wydajniejszą chłodnicę i myślę, że wyjdzie taniej.
    Born to be wild.

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ArturK
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jelenia Gora
    Auto
    [156 2,4 JTD SW 2005]
    Postów
    295

    Domyślnie

    1600 to trochę dużo, tak jak pisałem, mam komplet z allegro za 300 (chłodnica, węże elastyczne i te sztywne). Jak chcesz to zajdę do piwnicy i popatrzę na to co zdjąłem z auta, ale pamiętam jak mechanik mówił że przy próbie odkręcania przewodów prawie na bank uszkodzi się chłodnica, bo to alu, więc kupiłem całość. Lepiej poszukaj na allegro, poza tym pocenie się to żaden problem, chyba że co rano jest kałuża pod autem.

    P.S. Co do wydajności to mam chipa na 240km squadra tuning i obroty do 7200/min i bynajmniej wydajność fabryczna przy radosnym prowadzeniu auta jest wystarczająca (mieszkam w górach przy sporej ilości zakrętów).

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    ArturK co to za chip jest i co w nim chodzi? To jakiś BOX? Miałem takie cudo w 159 JTDM tam to rozumiem bo zwiększała się wydajność overboosta ale w wolnossącym aucie jakie parametry zwiększa ten chip? Gdzie to to kupiłeś no i przede wszystkim jest różnica odczuwalna po podpięciu tego chipa?
    Born to be wild.

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar ArturK
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jelenia Gora
    Auto
    [156 2,4 JTD SW 2005]
    Postów
    295

    Domyślnie

    Nowa mapa silnika, większa moc, większy moment, wyższe obroty i przede wszystkim wyższe spalanie tutaj szczegóły: http://www.squadra-tuning.nl/autos/c...2/auto/50.html

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar grzdylu
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 3,0 V6
    Postów
    1,381

    Domyślnie

    nie jestem najlepszy w holenderskim Ty robiłeś to tam czy gdzieś w Polsce? Zwiększenie mocy raczej znikome...a jaki koszt?
    Born to be wild.

Podobne wątki

  1. [159] Wyciek oleju z czujnika ciśnienia oleju
    Utworzone przez SimonV w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 20-08-2015, 08:25
  2. Chłodnica oleju
    Utworzone przez kylo1986 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 17-05-2015, 12:04
  3. wymianaa oleju chłodnica oleju
    Utworzone przez pikra w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-03-2013, 18:27
  4. [156] Chłodnica oleju w M-J
    Utworzone przez sedici w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 26-01-2009, 19:54

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory