Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: AR 166 2.0 V6 Turbo - Podjechany silnik, jaki możliwy swap ?

  1. #1
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie AR 166 2.0 V6 Turbo - Podjechany silnik, jaki możliwy swap ?

    Witam. Otóż zarażając tą pasją mojego znajomego, przywieźliśmy z Francji naprawdę ładną i prawie wymarzoną 166 w dobrej cenie aczkolwiek coś za coś - z podjechanym silnikiem... Dużo by wypisywać tu usterek ale przede wszystkim turbo, uszczelka pod głowicą itp itd. Postanowiliśmy się nie bawić w naprawy ale rozebrać na części i zostawić co dobre a kupić nowy silnik. Moje pytanie, czy np 2.5 V6 lub 3.0 wejdzie beż żadnych problemów, czy raczej szukać tylko 2.0 V6 t ? z góry dziękuję za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Znaleźć 2.0 t w dobrym stanie graniczy z cudem!! Z włożeniem 2.5 lub 3.0 raczej nie ma szans zbyt dużo przeróbek chodzi o mocowanie silnika plus osprzęt. Myślę że najlepszą alternatywą jest remont 2 litrówki zwalić 2 głowice zrobić turbo.

  3. #3
    KamilloV8
    Gość

    Domyślnie

    tyle, że gdybym kupował inny silnik to wiadomo z osprzętem, a co do 2.0 Turbo to troche przerażają mnie koszta bo nie wiadomo co w tym będzie dalej siedziało i na czym zakończy sie ta skarbonka.... na stanie mam 2.4 jtd 150KM i tak sie właśnie zastanawiamy.... bo karoseria miała głównie robić za baze bo trafić taki kolor z taką skórą itp też było ciężko

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    Akurat mocowanie V6-ek jest podobne, osprzęt do kupienia też raczej bez problemu.
    Jak się już bawic to 3.0 lub 3.2 powodzenia.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Podobne a takie same, to jednak nie to samo. Przeróbka wyjdzie lub nie. Można sobie zadać tylko pytanie co wyjdzie taniej? nie mamy pewności na zakupiony silnik tym bardziej że mówimy o V których nikt nie kupuje po to by kręcić do 3000obr/min. Doładowana 2 litrówka to piękna jednostka ale nie wiemy w jakim stanie ma kolega. czyli jak mocno trzeba się w nią zagłębić.
    A co do zamiany na diesla przerabiasz wszystko zaczynając od zbiornika paliwa czyli taniej wyjdzie kupić drugą alfkę.

Podobne wątki

  1. [156] Czy możliwy jest SWAP silnika z 1.6 na 2.0 ??
    Utworzone przez SCHNNAZZI w dziale 156
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 19-09-2016, 23:48
  2. [GTV Spider] Swap 2.0 v6 turbo do spider 1.8ts?
    Utworzone przez ian3 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-04-2013, 20:12
  3. [145] swap na 2.0 turbo / uturbic / czy kompresor
    Utworzone przez kocur28 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 19-01-2012, 00:46
  4. [156] Swap AR 2.0 TS na 2.0 V6 Turbo z gtv
    Utworzone przez skala0 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 05-02-2011, 08:50
  5. [156] Swap czy Turbo?
    Utworzone przez tomasz7730 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 42
    Ostatni post / autor: 16-03-2009, 12:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory