jak w temacie ile pali i czemu niektóre mają po 120 koni a niektóre 105?które lepsze jakie róznice?
jak w temacie ile pali i czemu niektóre mają po 120 koni a niektóre 105?które lepsze jakie róznice?
zależności od jazdy11 l lpg w porywach do 12 przy normalnej jeździe
tematów bylo wiele wystarczy poszukać tak na marginesie...
wersja 120 KM ma wariator wersja 105 nie cała różnica
Kolejna alfa kolejne problemy
Moja 147-ka 105KM pali ok. 10-11LPG (jazda mieszana orientacyjnie 60% miasto - 40% trasa). Prędkości w zależności od możliwości, w mieście jak to w mieście, trasa 110-130km/h, zmiany biegów głównie w zakresie 2500-3000 obrotów. Instalacja STAG 300 Premium/Hana 2000/Zavoli zeta n.
Kolega pyta która lepsza... Hmm, jak dla mnie bez wariatora. 15KM to nie jakaś kosmiczna różnica (chyba, że ktoś musi osiągać 100km/h o te 0,2-0,3s szybciej), a nie ma problemów z wiecznie umierającym wariatorem.
Ostatnio edytowane przez redbad_1 ; 16-07-2012 o 07:07
- a 120 CV nie ma zaworu dwukomorowego ?
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
nom tylko ten punciak to raczej nie ma 120 kucy ?!!?
Kolejna alfa kolejne problemy
Zaspawać wariator?!?!? No nie radzę.. W ramach druciarstwa to już lepiej filtry oleju przerabiać żeby przepływ oleju był lepszy (czytałem gdzieś o jakiś patentach z usuwaniem sprężyn/części wkładu z filtra tak aby wariator dostawał olej tuż po włączeniu silnika). Cóż 147-ki lubią paliwko niezależnie czy PB czy LPG.
na trasie przy jeździe 90/h spali w granicach 6 litrów a w mieście to każde autko pochłania paliwo tym bardziej że 147 lekka nie jest
Kolejna alfa kolejne problemy
moje średnie spalanie waha się 10-11 lpg ,lecz ja lekkiej nogi nie mam ,raz mi się udało zrobić 440km w trasie ale myślałem że zasnę. Do butli mi wchodzi około 38 litrów lpg ,