Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: problem z turbo i silnikiem

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa 156 SW
    Postów
    19

    Domyślnie problem z turbo i silnikiem

    Witam
    niecały miesiąc temu kupiłem alfe 156 1.9 JTD sw 140KM po lift, po 3 tygodniech padła turbina która była regenerowana 5 miesięcy temu, odesłałem ją na gwarancję i okazało się że była rozwiercona od strony żeliwa i wirnik nie wytrzymał i się urwał,doszły mnie plotki ze 3 raz w ciągu roku,czy jest prawdopodobne że jest zrobiony chip silnika? jak to sprawdzić? i co radzicie z tym zrobić?auto kupione w komisie!!!

  2. #2
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Bielsko Biała
    Auto
    Bravo 1.4 T-JET 150
    Postów
    109

    Domyślnie

    oddaj auto jak mozesz regeneracja turbo to loteria, niestety lepiej kupic uzywke ale nie zajechana , co do chipa to podepnij pod kompa i sprawdz cisnienie doładowania jesli wartosc jest wyzsza niz podaje producent to pewnie cos było grzebane ale tak na 100% to nie powiem

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa 156 SW
    Postów
    19

    Domyślnie

    z oddaniem auta jest taki problem że jest na to 10 dni podobno,turbina dzień przed tym jak się rozsypała pokazywała dobre parametry pracy na kompie

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Szczepan
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź, Polska
    Auto
    była: Alfa Romeo 147 jest: BMW 740i
    Postów
    975

    Domyślnie

    Jeżeli auto kupiłeś od komisu a nie od prywatnej osoby (komis był tylko pośrednikiem) to możesz wystosowac pismo, w którym będziesz ubiegał się o: 1) pokrycie kosztów związanych z naprawą auta 2) przyjęcie auta z powrotem i zwrot pieniędzy 3) obniżenie ceny auta wraz z zrzeczeniem się wszystkich roszczeń względem komisu. Wybieraj odopiwednia opcję


    Moje maleństwo - kliknij na zdjęcie!

    Pomogłem? - kliknij PODZIĘKUJ ZA POST!

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa 156 SW
    Postów
    19

    Domyślnie

    wolał bym zwrot kosztów, a wiecie może jak sprawdzić poza hamownią czy niemam jakiegoś chipa silnika?

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    tak jak kolega napisał sprawdź ciśnienie doładowania w fiatecuscan. Wystarczy mieć wtyczkę program i podpiąć się pod auto.

  7. #7
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa 156 SW
    Postów
    19

    Domyślnie

    a czasy wtrysku paliwa chodzi o całą mape silnika czy nie jest zmieniona

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    [QUOTE=tomek1988;941548]a czasy wtrysku paliwa chodzi o całą mape silnika czy nie jest zmieniona[/QUOTE
    Dokładnie tak.
    Tyle że wiesz zwiększenia mocy w jtd nie robi się poprzez rozwiercania turbo. Silnik jest bardzo podatny na podnoszenie mocy ale raczej przez wgranie nowych map itp. myślę że turbo było w taki sposób regenerowane że nie było części więc postanowił ktoś dopasować.
    dlatego jak pisał kolega wczesniej: ,,lepiej dobra używkę niż po regeneracji"

  9. #9
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    08 2012
    Auto
    Alfa 156 SW
    Postów
    19

    Domyślnie

    to niewiem czy kombinować i sprawdzaćczy było coś zmieniane czy nie,teraz kupiłem turbo po regeneracji łożysk i wyważeniu

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomek1988 Zobacz post
    to niewiem czy kombinować i sprawdzaćczy było coś zmieniane czy nie,teraz kupiłem turbo po regeneracji łożysk i wyważeniu
    Tylko tyle było w niej robione? Trochę za mało!

    - - - Update

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  2. Bi-turbo :) Czyli problem z turbo w 2.4 JTD
    Utworzone przez djkubas w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 26-08-2012, 20:02
  3. Problem z turbo, szybą, silnikiem - 2.0 V6 TB
    Utworzone przez pgrzechnik w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-09-2011, 19:10
  4. [Kappa] 2.0 16V Turbo - problem z silnikiem.
    Utworzone przez szerszeń w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-06-2010, 20:20
  5. [33] Problem z silnikiem
    Utworzone przez AndrewF w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-01-2008, 19:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory