Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [156] 1.8 16 twin spark- poranne problemy z odpaleniem :(

  1. #1
    milka
    Gość

    Domyślnie [156] 1.8 16 twin spark- poranne problemy z odpaleniem :(

    Podczas porannego odpalania samochodu silinik zapracuje i zgaśnie przy drugim odpaleniu juz pracuje dobrze. czasami jest tez tak ze przy odpaleniu zatrzesie silinikiem przez okolo 10 sek i zacznie pracowac własciwie! Podczas jazdy ok 80 km/h puszczajac gaz silinik zaczyna falowac na obrotach!POwiedzcie mi gdzie znajduje sie silniczek krokowy?

    [ Komentarz dodany przez: Administracja: 2008-08-06, 20:52 ]
    By ktos pomógl na tym forum nie trzeba pisac granatową czcionką o rozmiarze ciężarówki.

  2. #2
    matrix156
    Gość

    Domyślnie

    milka, raczej sprawdził bym zaworek zwrotny w pompie paliwa jeśli robi ci to tylko rano pozdrawiam

    i nie jedz do żadnych magików w Jarocinie bo mi przy walniętym czujniku wału chcieli pól auta wymienić masz mój telefon 661 974 421
    podskoczymy do Dudkiewicza ja jestem zadowolony a znam ich dobrze nie ogolą cię
    ja wszystkie samochody robiłem u nich

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    silnik krokowy w tym modelu jest zamontowany na przepustnicy , z boku.

  4. #4
    september
    Gość

    Domyślnie

    Trochę podobny problem ale w 2.0 TS. Po odpaleniu na zimnym obroty wskoczą na 1200- 1400, potem spadają na 400-500. Jeszcze dwa razy szarpnie bez wchodzenia na obroty i gaśnie. Po drugim odpaleniu już nie gaśnie . Mam pytanie , czy to też musi być silniczek krokowy, czy może coś innego? Z góry dzięki za podpowiedż.

  5. #5
    cysio
    Gość

    Domyślnie

    http://www.cuoresportivo.pl/_m/index...php/156/7#id03

    Gaśnięcie silnika przy pierwszym uruchomieniu: Zjawisko występuje zasadniczo w temperaturze powyżej ok. 15 stopni Celsjusza. Po ponownym uruchomieniu silnik pracuje prawidłowo. Producent zachowanie takie tłumaczy względami ekologicznymi. Nie stwierdzono by jego występowanie negatywnie oddziaływało na samochód.

    Podobno przeprogramowanie kompa pomagało - problem poprawiono w autach po 2000r.

  6. #6
    milka
    Gość

    Domyślnie odpowiedz ! dla matrix 156

    jak byś mógł to powiedz mi gdzie jest cały zaworek?i Mówisz ze to wystarczy nawet przy falowaniu na obrotach?dzieki za odpowiedz

  7. #7
    september
    Gość

    Domyślnie

    Cysio dzięki za podpowiedż. Może to jest to, mam nadzieję. W ubiegłym roku tego nie było. Zobaczymy jak przyjdzie ochłodzenie.

Podobne wątki

  1. [159] Problemy z odpaleniem auta.
    Utworzone przez PrzemekZ81 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 21-12-2014, 12:04
  2. Problemy z odpaleniem 2.0 TS na mrozie
    Utworzone przez Bebok w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 01-02-2014, 21:48
  3. problemy z odpaleniem
    Utworzone przez egon w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-09-2012, 08:39
  4. problemy z odpaleniem
    Utworzone przez eldorado53 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-12-2010, 19:23
  5. [156] problemy z odpaleniem 2.4 jtd
    Utworzone przez papaj_ w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2008, 18:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory