Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Jak wyregulowac intalacje BRC w 3.0

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie Jak wyregulowac intalacje BRC w 3.0

    Mam 156 3.0 V6 z instalacja BRC. To moje pierwsze auto z lpg wiec jestem laikiem. Silnik na gazie przejechal 70 kkm. Reduktor BRC Genius max, wielozawor typ BRC, wtryski tez BRC. Po zakupie auta poprzedni wlasciciel powiedzial mi, ze gaz trzeba wyregulowac. Na benzynie chodzi bez problemu, ale ma LPG jak podjezdzam do skrzyzowania i wcisne sprzeglo to czasami silnik gasnie. Silnik jest tez slabszy na lpg, ale podobno istalacja jest przykrecona dla oszczednosci. Mieszkam w Grecji i tutaj gaz zaczeli montowac dopiero od roku wiec sa zieloni w tym temacie. Mam gazownika Polaka, ale powiedzial mi, ze nie ma sprzetu do BRC. Znalazlem autoryzowany serwis BRC i mam zamiar udac sie do nich. Bede im patrzyl na rece. Teraz jak powinni wyregulowac ta instalacje? Na co mam zwrocic uwage? Spalanie lpg powinno byc wyzsze niz PB z tego co wyczytalem i koncowka obrotow powinna byc na pb. Co jeszcze? I macie jakies wskazowki odnosnie jazdy na Lpg? Wypadaloby wymienic swiece i kable WN. 3.0 jest swietnym silnikiem i nie chcialbym mu zaszkodzic zle wyregulowanym lpg.

  2. #2
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian1989 Zobacz post
    Znalazlem autoryzowany serwis BRC i mam zamiar udac sie do nich
    I jak znają się na swojej robocie to zrobią to jak należy.Z BRC nie masz za bardzo innego wyjscia
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    I jak znają się na swojej robocie to zrobią to jak należy.Z BRC nie masz za bardzo innego wyjscia
    Chodzi o to, ze mam watpliwosci co do ich kwalfikacji. Chcialbym wiedziec na co zwrocic uwage. I czy intalasje mam odpowiednio dobrana.
    Ostatnio edytowane przez Damian1989 ; 05-09-2012 o 10:45

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Cannabis
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    AR 156 1.6 TS 99' AR 156 2.5v6 02'
    Postów
    262

    Domyślnie

    Tam kabli WN niema są cewki. Pewnie masz tam BRC sequent54 do tego trzeba softa z licencją więc tylko autoryzowany serwis. Jak ustawiają gaz to podczas jazdy nie na postoju. Co do końcówki obrotów jak pewnie czytałeś to kwestia sporna. Często ustawiają tak aby ukryć niedomagania instalacji. Proponuje żeby pokazali że przy odcięciu nie przerzuca na PB a potem sam zdecydujesz jak chcesz mieć.
    Po ile LPG w Grecji??
    Ostatnio edytowane przez Cannabis ; 05-09-2012 o 11:22

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cannabis Zobacz post
    Tam kabli WN niema są cewki. Pewnie masz tam BRC sequent54 do tego trzeba softa z licencją więc tylko autoryzowany serwis. Jak ustawiają gaz to podczas jazdy nie na postoju. Co do końcówki obrotów jak pewnie czytałeś to kwestia sporna. Często ustawiają tak aby ukryć niedomagania instalacji. Proponuje żeby pokazali że przy odcięciu nie przerzuca na PB a potem sam zdecydujesz jak chcesz mieć.
    Po ile LPG w Grecji??
    Mam seqent 56. Lpg po 0.8 a pb po 1.75.

    - - - Updated - - -

    Dzisiaj bylem w serwisie BRC, ale stwierdzil po zobaczeniu kostki, ze nie ma sprzetu zeby sie podpiac. Dal mi namiar na jakiegos bulgara i jutro jade do niego. Mam nadzieje, ze zna sie na robocie. Silnik ma przejechane w sumie 200 k z czego 70 k na gazie. Czy powinienem juz cos wymieniac np wtryski?

  6. #6
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian1989 Zobacz post
    Czy powinienem juz cos wymieniac np wtryski?
    Jak są brc to powinny jeszcze smigać.Bardziej reduktor może być do regeneracji.
    Te 70 to zrobione w Grecji?
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotriix Zobacz post
    Jak są brc to powinny jeszcze smigać.Bardziej reduktor może być do regeneracji.
    Te 70 to zrobione w Grecji?
    70 zrobione po Polsce. Autkiem przyjechalem w poniedzialek do Grecji

Podobne wątki

  1. [156] Nie można wyregulowac wysokości świateł.
    Utworzone przez chodaki4 w dziale 156
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 13-03-2008, 16:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory