Witam!
Byłem wczoraj na diagnostyce aby ustawić wysokość świateł.
Kręcone było śrubami i po napotkaniu oporu odpuściliśmy.
Czy mam się dobrać do kloszy?
Witam!
Byłem wczoraj na diagnostyce aby ustawić wysokość świateł.
Kręcone było śrubami i po napotkaniu oporu odpuściliśmy.
Czy mam się dobrać do kloszy?
Pomimo tego,że przy kierownicy jest w pozycji 3 i tak walą za wysoko.
Na reflektorze rególuje się w dwóch płaszczyznach pionie i poziomie.
Problem jest z pionową regulacją.Boje się kręcić na chama żeby nie urwać.
Drogę mam oświetloną wspaniale ale mrugają.
ja walczyłem troszkie z tym :
po pierwsze masz dobrze zaczepione silniczki regulacji???
czy regulacja wogóle nie drgnie czy do jakiegos momentu ???
u mnie było tak, ze regulacji nie moglem podciągnąć wyżej, brakowało mi troszkie ,zeby było idealnie, wiec podnislem ja na zaczepach (podłożyłem podkładki )
Lewy silniczek regolacji chodzi natomiast prawy buczy przy 3 pozycji.
Myślałem aby podłożyc podkładki na górnej śrubie lampy ale wolalbym to rozebrać i zobaczyć, tylko tego zdezaka nie chce mi sie odkręcac.
a przekładałeś silniczek z drugiej lamy aby sprawdzic co robi ??? moze to silniczek ???
a jeżeli regulacja to naprawa 50zł kosztuje w gdańsku np. chyba 1mozna wysylac poczta
wypnij sam silniczek i sprawdz czy dziala !odkreca sie w lewo o 90 st
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Nie napisałeś czy obydwa światła ? Miałem podobną usterkę. Pan z diagnostyki męczył się niemiłosiernie. Defekt był bardzo prozaiczny. Musiałem kupić nową żarówkę. Po prostu włókna były skrzywione![]()
Obydww swiała walą w górę, spróbuję wyjąc te silniczki a jak nie to zdemontuje lampy i zobacze.
Dzięki.
Sprawdz żarówki... To tylko 9zł