Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Temat: 156 v6+stag 300=zle dobrane komponety?

  1. #1
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    156 2.5 v6,159 2.4
    Postów
    71

    Domyślnie 156 v6+stag 300=zle dobrane komponety?

    Witam,niedawno kupiłem drugą 156,tym razem 2.5 v6, była już z lpg stag 300+ i przebieg na gazie to około 20k.Problem polega na tym że na lpg auto lekko zamula np.przy 5k przełącza na bp(to i ile się orientuje można ustawić) ale różnica 0-100s lpg a bp to około 2s,nie czepiał bym się alfa ładnie przyśpiesza,ale na benz.dynamika jest zdecydowanie lepsza.Byłem u lokalnego gazownika i oznajmił mi że wszystko jest ok i jak chce wydać zł to może coś zmienić ,ale lepiej nie będzie.Autko ma gaz lekko ponad rok i spalanie lpg (mieszane) to 14l,przeglądając forum dowiedziałem się że moje wtryski szału nie robią i może coś jeszcze przydało by się wymienić,poniżej foto ze świadectwa homologacji i wszystkimi gratami.
    Dzięki i pozdrawiam.


  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Zavoli Zeta + Valtek = nie będzie jeździła jak na PB
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarny
    Postów
    62

    Domyślnie

    Pobierz sobie instrukcję i przestudiuj dokładnie http://www.ac.com.pl/pl/doc/346/prog...rukcje-obslugi
    Zakup interfejs na allegro, zainstaluj oprogramowanie i sam to ogarniesz. Wartość obrotów na gazie spokojnie ustawisz sobie do 7000obr.
    Wtryskiwacze pewnie rozkalibrowane, mapy rozjechane i jak to ma jeździć. Gazownicy zazwyczaj robią autokalibrację i do widzenia, a mapy dobrze ustawi Ci co piąty gazownik. Valteki szału nie robią, jak chcesz zmień na Hanki i będzie spokój.

    - - - Updated - - -

    Reduktor obowiązkowo np. KME Gold

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Maciek84
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Głogów
    Auto
    156 2.5 V6 SW Full FL
    Postów
    432

    Domyślnie

    Tak jak koledzy wyżej. Zavoli Zeta do TS jak najbardziej ale do V6 np. KME.

  5. #5
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    156 2.5 v6,159 2.4
    Postów
    71

    Domyślnie

    Dzisiaj byłem u innego gazownika, hana zielone + kme gold (choć instalator odradza reduktor ze względu na "wywalający trzpień i wytwarzające się duże ciśnienie" nie wiem o co chodzi) z robotą i ustawieniem map około 1100zł, licząc części z neta to wychodziło mi 1000zł,więc myślę że cena ok,dobrze że przynajmniej na aucie jest miedż 8. Mógłby mi ktoś jeszcze wytłumaczyć o co chodzi z tym trzpieniem w kme gold?

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał marcin713 Zobacz post
    Mógłby mi ktoś jeszcze wytłumaczyć o co chodzi z tym trzpieniem w kme gold?

    Nie martw się na zapas, problem z tym reduktorem może być tylko przy nie prawidłowym montażu pod maską, dopilnuj aby gazownik zamontował tak aby nie leżał na płasko a stał w pionie, cewką elektrozaworu na wejściu LPG do reduktora w pionie do góry i będzie śmigało.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarny
    Postów
    62

    Domyślnie

    Zapewne o to chodzi http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11395

    Jak chcesz idealnie dopracowany reduktor to polecam IG1
    Z tych tańszych zawsze będzie jakieś ale. Możesz też wziąć pod uwagę Gurtner Black, ew. dołożyć drugiego Zavolaka.
    Poczytaj opinie u wujka Google i podejmij decyzję.

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    To stare wpisy, obecnie GOLD i SILVER ma parę zmian których na pierwszy rzut oka nie koniecznie widać z zewnątrz, chociaż i zewnętrznie trochę inaczej wyglądają pokrywy itp. Kiedyś Silver obrabiał 150KM realnie, obecnie już sporo więcej, poprawiono im termikę przez inaczej frezowane kanały wewnątrz i zmianę ich objętości w stosunku do siebie.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Czarny
    Postów
    62

    Domyślnie

    U mnie Silver daje radę w Mondeo 2.5V6 170KM, ale daleko mu do silnika Alfy 2.5V6.

  10. #10
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    10 2012
    Auto
    156 2.5 v6,159 2.4
    Postów
    71

    Domyślnie

    Zapewne o to chodzi http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=11395

    Jak chcesz idealnie dopracowany reduktor to polecam IG1
    Z tych tańszych zawsze będzie jakieś ale. Możesz też wziąć pod uwagę Gurtner Black, ew. dołożyć drugiego Zavolaka.
    Poczytaj opinie u wujka Google i podejmij decyzję.

    Wuja Google,już wcześniej dobrze przewertowałem i dzięki niemu,trafiłem tu na forum,sądząc po wypowiedziach Grześka,wada występowała w starszych modelach Kme+zły montaż.
    Wybór padł na Hanki zielone i Kme gold+ wielozawór extra(obecnie mam Tomasetto 8/6)Dzięki za pomoc i temat do Z........

Podobne wątki

  1. Mapy lpg stag 300
    Utworzone przez zadra66 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-05-2014, 15:35
  2. 1,8 ts a stag 200
    Utworzone przez jancar1 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 19:25
  3. [156] Instalacja stag 300 is2
    Utworzone przez Tomekk w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-07-2013, 13:55
  4. STAG-300 ISA2 i JTS ??
    Utworzone przez KornelPL w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 15-11-2012, 16:27
  5. Alfa 156 1.8 ts + stag 4 eco
    Utworzone przez Shavo w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 17-08-2012, 16:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory