
Napisał
Obi.Wan
a więc mój problem wygląda tak
zaczeło coś grzechotaś w prwawym kole głównie na skręconych kołach no więc padło na przegub zewnętrzny, wymieniłem ale grzechot nadal był i lekko już kołysało przy 60 więc nie przejmowałem się tylko zakupiłem przegub wewnętrzny, bujania nie ma grzechotanie jest przy jeździe na wprost i skręconych kołach myślałem że pomyliłem strony więc zrobiłem test dwa ostre zakręty prawie 90* jeden w prawo drugi w lewo, w prawo cisza w lewo chrubotanie nie ludzkie, pomyślałem że może coś nie tak z przegubem więc kupiłem innej firmy wewnętrzy a tamten jakby co na gwarancje i będzie na przyszłość na lewą strone poskładałem wszystko ładnie pięknie i grzechot nadal jest, więc co to może być bo mnie już ręce opadają czyżby mechanizm różnicowy miał ktoś coś takiego do remontu, patrzyłem wstępnie na allegro to skrzynie idzie wyszarpnąć za 300zł z wysyłką i tygodniową gwarancją, jak ktoś robił remont skrzyni to mam pytanie ile tam jest łożysk bo warto by wymienić jakbym się zdecydował na kupno, tarcze sprzęgłową mam w miare nową jakieś 12tys ma 15tys napewno nie ma, więc co myślicie o tym czy to może być to co pisze czy macie jeszcze jakieś inne pomysły, bo czuje się trochę dobity robiąc 3 razy to samo
i takie pytania poboczne
ile może mechanik wziąść za przeżucenie skrzyni + olej i wymiana łożysk
a to takie z ciekawości czy do 1.8ts 99r podeszła by szkrzynia 6 biegowa z 2.5v6?